Модернізм у живописі (за підручником Назаренко)

Додано: 4 грудня 2019
Предмет: Мистецтво, 9 клас
Тест виконано: 211 разів
7 запитань
Запитання 1

Особливе визнання сучасників здобула творчість чеського живописця, графіка, декоратора, засновника і майстра театральної і рекламної афіші та майстра декоративно-прикладного мистецтва Альфонса Мухи (1860—1939 рр.), який працював в стилі ...

варіанти відповідей

модерн

символізм

імпресіонізм

кубізм

Запитання 2

До найбільш важливих напрямів модернізму, що вплинули на хід і розвиток сучасного мистецтва, відносяться:

варіанти відповідей

імпресіонізм

символізм

абстракціонізм

футуризм

Запитання 3

«Можливо, естетична цінність сучасного мистецтва справді невелика, але той, хто бачить в ньому лише примху, може бути впевнений, що нічого не розуміє

в мистецтві, ні в новому, ні в старому. Нинішній стан живопису і мистецтва в цілому — плід непохитної і неминучої еволюції» — так написав у 1924 р. іспанський філософ Хосе Ортега-і-Гассет про новий стиль —

варіанти відповідей

імпресіонізм

модернізм

символізм

абстракціонізм

Запитання 4

Кубізм  – 

варіанти відповідей

вважається одним із найскладніших явищ сучасної культури, течія безпредметного мистецтва, яка повністю виключає ідейний зміст і образну форму, відходить від ілюзорно-предметного зображення та відмовляється від видимої реальності (абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків).

особливе значення в творчості художників цього напряму мали фантазії, марення, сновидіння. Вони з’єднували фантазію і реальність, мрії і спогади, прагнули по-новому поставити і вирішити головні питання буття людини, переробити світ і змінити життя.

напрям у французькому живописі кінця XIX — початку XX ст. Назва закріпилася за групою художників, чиї полотна були представлені на осінньому салоні 1905 р. Картини залишали у глядача відчуття енергії і пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірами (французькою Les fauves). Це було реакцією сучасників на «дику» виразність фарб. Так випадкове висловлювання закріпилося як назва всього напряму.

модерністичний напрям в образотворчому мистецтві, насамперед, у живописі, що зародився на початку XX ст. у Франції і характеризується використанням підкреслено геометрізованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об'єкти на стереометричні примітиви.

Запитання 5

Абстракціонізм – 

варіанти відповідей

вважається одним із найскладніших явищ сучасної культури, течія безпредметного мистецтва, яка повністю виключає ідейний зміст і образну форму, відходить від ілюзорно-предметного зображення та відмовляється від видимої реальності (абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків).

особливе значення в творчості художників цього напряму мали фантазії, марення, сновидіння. Вони з’єднували фантазію і реальність, мрії і спогади, прагнули по-новому поставити і вирішити головні питання буття людини, переробити світ і змінити життя.

модерністичний напрям в образотворчому мистецтві, насамперед, у живописі, що зародився на початку XX ст. у Франції і характеризується використанням підкреслено геометрізованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об'єкти на стереометричні примітиви.

напрям у французькому живописі кінця XIX — початку XX ст. Назва закріпилася за групою художників, чиї полотна були представлені на осінньому салоні 1905 р. Картини залишали у глядача відчуття енергії і пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірами (французькою Les fauves). Це було реакцією сучасників на «дику» виразність фарб. Так випадкове висловлювання закріпилося як назва всього напряму.

Запитання 6

Фовізм – 

варіанти відповідей

напрям у французькому живописі кінця XIX — початку XX ст. Назва закріпилася за групою художників, чиї полотна були представлені на осінньому салоні 1905 р. Картини залишали у глядача відчуття енергії і пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірами (французькою Les fauves). Це було реакцією сучасників на «дику» виразність фарб. Так випадкове висловлювання закріпилося як назва всього напряму.

модерністичний напрям в образотворчому мистецтві, насамперед, у живописі, що зародився на початку XX ст. у Франції і характеризується використанням підкреслено геометрізованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об'єкти на стереометричні примітиви.

Особливе значення в творчості художників цього напряму мали фантазії, марення, сновидіння. Вони з’єднували фантазію і реальність, мрії і спогади, прагнули по-новому поставити і вирішити головні питання буття людини, переробити світ і змінити життя.

вважається одним із найскладніших явищ сучасної культури, течія безпредметного мистецтва, яка повністю виключає ідейний зміст і образну форму, відходить від ілюзорно-предметного зображення та відмовляється від видимої реальності (абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків).

Запитання 7

Сюрреалізм – 

варіанти відповідей

модерністичний напрям в образотворчому мистецтві, насамперед, у живописі, що зародився на початку XX ст. у Франції і характеризується використанням підкреслено геометрізованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об'єкти на стереометричні примітиви.

вважається одним із найскладніших явищ сучасної культури, течія безпредметного мистецтва, яка повністю виключає ідейний зміст і образну форму, відходить від ілюзорно-предметного зображення та відмовляється від видимої реальності (абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків).

Особливе значення в творчості художників цього напряму мали фантазії, марення, сновидіння. Вони з’єднували фантазію і реальність, мрії і спогади, прагнули по-новому поставити і вирішити головні питання буття людини, переробити світ і змінити життя.

напрям у французькому живописі кінця XIX — початку XX ст. Назва закріпилася за групою художників, чиї полотна були представлені на осінньому салоні 1905 р. Картини залишали у глядача відчуття енергії і пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірами (французькою Les fauves). Це було реакцією сучасників на «дику» виразність фарб. Так випадкове висловлювання закріпилося як назва всього напряму.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест