Для студентів 1 курсу за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування.
Яка матриця не є квадратною?
Яка матриця є діагональною?
Додавати можна
транспонування матриці - це
Якщо визначик основної матриці СЛАР не дорівнює 0, то цю систему можна розвязати
Знайти визначник матриці розміром 2х2, на головній діагоналі якої стоять 1, а на побічній діагоналі стоять числа (-2)
Знайти добуток чисел на головній діагоналі матриці F(x)
Записати значення Алгебраїчного доповнення елемента а22 (А22). Записати значення визначника Δ2. Знайти розвязок системи.
Знайти розв'язок системи рівнянь
Знайдіть визначник матриці А
обрати формулу, за якою визначається скалярний добуток двох векторів
у=kx+b це рівняння ...
чотири прямі задаються рівняннями й мають відповідний порядковий номер, які з них паралельні між собою?
Дано рівняння параболи, знайти координати її вершини y=4x2-24x+5
Знайдіть модуль вектора а (9;-1)
Дано: вектор с (-3;1) і d (5;4). Знайти: m = c - d
При якому значенні у вектори a(2; у) і b(-6;3) колінеарні
Модулем вектора АВ називають:
Ненульові вектори називають колінеарними, якщо вони
Чи колінеарні вектори А̅В і С̅D
А(-1;5) С(4;-2)
В(-3;7) D(-1;3)
При якому значенні с вектори a(с;-2) і b(с; 8) перпендикулярні
Знайдіть кут між векторами с (3;0) і b(2;-2)
Пряма а паралельна площині β , пряма b належить площині β. Яким може бути взаємне розташування прямих а і b?
Вкажіть відстань від точки Р до прямої AD
Який кут називається кутом між прямими, що перетинаються?
Скласти рівняння прямої що проходить через точки А(1, 2) і В(-1, 0)
Знайдіть координати точки перетину прямої 2х+3у-1=0 з віссю абсцис.
Кут між прямими, які перетинаються та відповідно паралельні даним мимобіжним прямим - це кут ...
Якщо дві прямі перпендикулярні до однієї і тієї самої площини, то вони ...
У просторі задані дві паралельні прямі а і b. Які з тверджень вірні?
І Існує площина, яка містить дві прямі а і b.
ІІ Існує пряма, яка перетинає прямі а і b.
ІІІ Існує точка, яка належить обом прямим а і b.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома