1. Чи можеш ти віднести себе до категорії людей, що ведуть „здоровий спосіб життя”:
2. Що для тебе означає „здоровий спосіб життя” (в першу чергу) ?:
3. Здебільшого в свій вільний час ти:
4. Скільки часу вдень ти перебуваєш за комп‘ютером ?:
5. Яке твоє ставлення до вживання тютюну ?:
6. Твоє ставлення до підлітків, які палять :
7. Як ти ставишся до вживання наркотиків ?:
8. Як ти ставишся до тих, хто вживає наркотики і токсичні речовини ?:
9. Як ти будеш діяти, коли тобі запропонують вжити наркотичні або токсичні речовини ?:
10. Як ти ставишся до вживання алкоголю
11. Твоє ставлення до тих підлітків, які вживають алкоголь ?:
12. Як ти оцінюєш власний рівень знань про тютюнопаління, алкоголь та наркотики, їх дію на організм, наслідки цього вживання ?:
13. Яка, на твою думку, основна причина, що спонукає молодь до протиправних дій ?:
14. Чи отримуєш ти у школі інформацію про шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, небезпеку скоєння правопорушень ?:
15. Чи має для тебе практичне значення інформація про здоровий спосіб життя, отримана на уроках у школі ?:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома