Молюски

Додано: 26 жовтня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 132 рази
25 запитань
Запитання 1

Тип молюски об’єднує які класи?

варіанти відповідей

Черевоногі

Головогруді

Двостулкові

Восьминогі

Головоногі

Запитання 2

Складка шкіри, яка між тілом і черепашкою молюска називається.....

варіанти відповідей

мантія

бічна лінія

сумка

мушля

кутикула

Запитання 3

Оберіть вірну відповідність шарів мушлі до їх назви:

1. Зовнішній....................А. перламутровий

2. Середній.....................Б. роговий

3. Внутрішній..................В. вапняний

.........................................Г. порцеляновий

варіанти відповідей

Г.Б.В.

В.А.Б.

Б.Г.А.

А.Г.Б.

Запитання 4

Молюски якого класу можуть утворювати перлини?

варіанти відповідей

двостулкові

головоногі

черевоногі

Запитання 5

Молюски якого класу є фільтраторами?

варіанти відповідей

двостулкові

головоногі

черевоногі

Запитання 6

Тертка (радула) в молюсків знаходиться....



варіанти відповідей

в мантійні порожнині

на язиці

на щупальцях

на нозі

Запитання 7

Найвищий рівень організації характерний для молюсків...

варіанти відповідей

двостулкові

головоногі

черевоногі

не має правильної відповіді

Запитання 8

Головоногі молюски поширені в....



варіанти відповідей

океанах

Чорному морі

Азовському морі

річках, озерах

Запитання 9

Як рухаються головоногі молюски...



варіанти відповідей

скороченням м`язів тулуба

 реактивний рух

пасивний рух за течією

мантійною порожниною

Запитання 10

Функція чорнильної залози...

варіанти відповідей

для орієнтації в водному просторі

для втечі від ворогів

мають ферменти для перетравлювання їжі

приваблювання самок

Запитання 11

Оберіть вірну відповідність:

представника та назви класу молюсків

1.Восьминіг.................... ................А. Черевоногий 

2. Виноградний слимак ............. Б. Двостулковий

3. Мідія............................................В. Головоногий 

варіанти відповідей

А.В.Б.

Б.В.А.

В.А.Б.

А.Б.В.

Запитання 12

Виберіть відділи тіла Черевоногих.

варіанти відповідей

Голова

Черевце

Тулуб

Нога

Щупальця

Запитання 13

Виберіть відділи тіла Двостулкових.

варіанти відповідей

Голова

Черевце

Тулуб

Нога

Щупальця

Запитання 14

Виберіть представника молюсків, які живляться бактеріями, рослинами, водоростями зішкрібаючи їх.

варіанти відповідей

Черевоногі

Головоногі

Двостулкові

Запитання 15

Виберіть представників Двостулкових.



варіанти відповідей

мідія

рапана

устриця

наутилус

тридактна

Запитання 16

Виберіть представників Головоногих.

варіанти відповідей

мідія

кальмар

устриця

каракатиця

наутилус

Запитання 17

Виберіть представників Черевоногих.

варіанти відповідей

виноградний слимак

кальмар

рапана

каракатиця

голий слизун

Запитання 18

Органи дихання молюсків:

варіанти відповідей

зябра й легеня

легеневі мішки й бронхи

шкіра й легеня

трахеї і дихальця

Запитання 19

Молюски живуть у середовищі:

варіанти відповідей

повітряному і наземному

водному та наземному

тільки у водному

тільки у наземному

Запитання 20

Характерні особливості кровоносної системи молюсків такі:

варіанти відповідей

незамкнена, серце складається зі шлуночка і передсердь

незамкнена, серце однокамерна

незамкнена, серце двокамерне

замкнена, серце складається зі шлуночка і передсердь

Запитання 21

Видільна система молюсків представлена:

варіанти відповідей

боянусовими органами

нирками

протонефридіями

мільпігієвими судинами

Запитання 22

Укажіть представника класу Черевоногі молюски:

варіанти відповідей
Запитання 23

До головоногих молюсків належать

варіанти відповідей
Запитання 24

Для якого класу молюсків характерні ознаки: живуть у воді, але трапляються і на суходолі; відділи тіла - голова. тулуб. нога; черепашка закручена спірально; органи дихання зябра або легені

варіанти відповідей

Двостулкові

Черевоногі

Головоногі

 П"явки

Запитання 25

Представники головоногих молюсків:

варіанти відповідей

Голий слизун, рапан, котушка

Конус, мурекс, перлівниця

Каракатиця, восьминіг, наутилус

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест