Молюски

Додано: 8 квітня 2020
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 380 разів
12 запитань
Запитання 1

У двостулкових молюсків порівняно з черевоногими погано розвинені або відсутні:

варіанти відповідей

щупальця, очі;

глотка, язик з теркою;

мантійна порожнина;

рот.

Запитання 2


До шкідників сільськогогосподарських культур належить:


варіанти відповідей

рапана;

виноградний слимак;

ставковик звичайний.

Запитання 3


Укажіть назву проміжного хазяїна печінкового сисуна:

варіанти відповідей

ставковик малий;

ставковик великий;

перлівниця.

виноградний слимак;

рапана;

Запитання 4

Укажіть молюска, який живиться, фільтруючи воду:

варіанти відповідей

восьминіг;

каракатиця;

беззубка.

Запитання 5

Характерні ознаки головоногих молюсків:

варіанти відповідей

реактивний рух;

розвиток прямий;

розвиток з перетворенням.

наявність добре розвиненого головного мозку;

Запитання 6

Назвіть головоногих молюсків:

варіанти відповідей

виноградний слимак;

восьминіг;

беззубка;

рапана;

кальмар.

Запитання 7

Виберіть правильні твердження:


варіанти відповідей

тіло черевоногих молюсків сладається з голови, тулуба, ноги;

зябра молюсків звичайно розташовані в мантійній порожнині;

виноградний слимак належить до головоногих молюсків;

усі молюски мають черепашку.

Запитання 8

Назвіть двостулкових молюсків:

варіанти відповідей

гребінець;

ставковик;

наутилус;

перлівниця;

Запитання 9


Характерні особливості двостулкових молюсків:

варіанти відповідей

живуть на суходолі;

серце трикамерне;

дихають зябрами;

Запитання 10


Черепашка в головоногих молюсків виконує функції:

варіанти відповідей

захисту;

внутрішньго скелета;

газообміну;

легкий каркас під мантією.

Запитання 11

Нога в головоногих молюсків:

варіанти відповідей

перетворилася на щупальця;

добре розвинена;

перетворилася на тулуб;

перетворилася на лійку.

Запитання 12


Найскладнішу будову нервової системи й органів чуття мають молюски:

варіанти відповідей

черевоногі;

двостулкові;

головоногі;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест