Моніторинг освітніх втрат

Додано: 15 травня
Предмет: Біологія, 7 клас
15 запитань
Запитання 1

Виберіть хижака

варіанти відповідей
Запитання 2

Укажіть тварину , якій властиве подвійне дихання

варіанти відповідей
Запитання 3

Виберіть тварин , які мають незамкнену кровоносну систему

варіанти відповідей
Запитання 4

Під час практичної роботи учні порівнювали головний мозок хребетних тварин . З'ясувалося , що найбільшого розвитку кора головного мозку набула у

варіанти відповідей

Амфібій

Рептилій

Птахів

Ссавців

Запитання 5

Особливий орган чуття , який є лише в риб

варіанти відповідей

Внутрішнє вухо

Очі з повіками

Нюхові капсули

Бічна лінія

Запитання 6

Тварина народжує маля , яке розвивалося в матці . Живлення зародка відбувається за допомогою плаценти .

Укажіть цю тварину

варіанти відповідей
Запитання 7

Тварина , якій властиве позаорганізмове травлення

варіанти відповідей
Запитання 8

Непрямий розвиток у

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть тварину для якої характерні такі особливості кровоносної системи :

2-камерне серце, через яке тече венозна кров .

Одне коло кровообігу.

Дуги аорти немає .

варіанти відповідей
Запитання 10

У найглухіших куточках Карпат , у хащах , під поваленим деревом або скелею влаштовує барліг ведмідь . Вистеляє його гілками смерек , мохом , травою . Барліг уміють будувати всі ведмеді , і навіть ті , які виросли в неволі . Звідки ж вони знають , як будується таке житло ?

Проявом якої поведінки є описаний приклад ?

варіанти відповідей

Вродженої

Набутої

Наслідування

Інсайту

Запитання 11

Японські макаки полюбляють бульби солодкої картоплі . Одного разу самка замість того , щоб витерти бульбу від піску лапами , як це робили інші , випадково помила її у воді . На далі вона так робила постійно , а через деякий час так робили вже 70 % мавп з її групи .

Який це вид научіння ?

варіанти відповідей

Звикання

Научіння шляхом спроб і помилок

Осяяння (інсайт)

Наслідування

Запитання 12

Софійка і Петрик , працюючи у парі на уроці біології , аналізують твердження щодо чинників ( факторів ) середовища :

1. Температура , вологість , освітлення , газовий склад атмосфери - це приклади чинників живої природи .

2. Біотичні чинники проявляються у вигляді взаємного впливу живих організмів різних видів один на одного .

3. Коменсалізм може проявлятися у формі нахлібництва і квартиранства .

Допоможіть дітям з правильною відповіддю .

варіанти відповідей

Лише 1

Лише 2

Крім 1

Крім 3

Запитання 13

На уроці біології для обговорення особливостей харчових зв'язків між організмами клас об'єднали у дві групи . Перша група вказувала , що на другому трофічному рівні знаходяться рослиноїдні тварини і вони є консументами | порядку . Друга група учнів стверджувала , що на першому трофічному рівні мають бути продуценти .

Яка група висловлювала правильні твердження ?

варіанти відповідей

Обидві групи

Жодна із груп

Лише 1

Лише 2

Запитання 14

Оберіть організми між якими є взаємовигідне співіснування :

варіанти відповідей

Вовк і заєць

Миша і хом'як

Гатерія і буревісник

Рак-самітник і актинія

Запитання 15

Побудуйте ланцюг живлення із запропонованих організмів :

1- синиця велика , 2- яблуня , 3- яструб великий , 4- яблунева плодожерка .

варіанти відповідей

1-2-3-4

4-3-2-1

2-4-3-1

2-4-1-3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест