Виберіть хижака
Укажіть тварину , якій властиве подвійне дихання
Виберіть тварин , які мають незамкнену кровоносну систему
Під час практичної роботи учні порівнювали головний мозок хребетних тварин . З'ясувалося , що найбільшого розвитку кора головного мозку набула у
Особливий орган чуття , який є лише в риб
Тварина народжує маля , яке розвивалося в матці . Живлення зародка відбувається за допомогою плаценти .
Укажіть цю тварину
Тварина , якій властиве позаорганізмове травлення
Непрямий розвиток у
Оберіть тварину для якої характерні такі особливості кровоносної системи :
2-камерне серце, через яке тече венозна кров .
Одне коло кровообігу.
Дуги аорти немає .
У найглухіших куточках Карпат , у хащах , під поваленим деревом або скелею влаштовує барліг ведмідь . Вистеляє його гілками смерек , мохом , травою . Барліг уміють будувати всі ведмеді , і навіть ті , які виросли в неволі . Звідки ж вони знають , як будується таке житло ?
Проявом якої поведінки є описаний приклад ?
Японські макаки полюбляють бульби солодкої картоплі . Одного разу самка замість того , щоб витерти бульбу від піску лапами , як це робили інші , випадково помила її у воді . На далі вона так робила постійно , а через деякий час так робили вже 70 % мавп з її групи .
Який це вид научіння ?
Софійка і Петрик , працюючи у парі на уроці біології , аналізують твердження щодо чинників ( факторів ) середовища :
1. Температура , вологість , освітлення , газовий склад атмосфери - це приклади чинників живої природи .
2. Біотичні чинники проявляються у вигляді взаємного впливу живих організмів різних видів один на одного .
3. Коменсалізм може проявлятися у формі нахлібництва і квартиранства .
Допоможіть дітям з правильною відповіддю .
На уроці біології для обговорення особливостей харчових зв'язків між організмами клас об'єднали у дві групи . Перша група вказувала , що на другому трофічному рівні знаходяться рослиноїдні тварини і вони є консументами | порядку . Друга група учнів стверджувала , що на першому трофічному рівні мають бути продуценти .
Яка група висловлювала правильні твердження ?
Оберіть організми між якими є взаємовигідне співіснування :
Побудуйте ланцюг живлення із запропонованих організмів :
1- синиця велика , 2- яблуня , 3- яструб великий , 4- яблунева плодожерка .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома