Спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика.
Спосіб взаємопов'язаної діяльності вчителя і учнів.
Основні орієнтири в організації процесу оцінювання учнів з ооп.
Запитання 2
Що не є основними формами моніторингу?
варіанти відповідей
Самооцінювання власної діяльності педагогами, учнями;
Підбірка робіт і результатів учня, яка демонструє його прагнення.
Внутрішня оцінка діяльності адміністрацією.
Зовнішнє оцінювання діяльності органами управління освітою.
Запитання 3
Що не є методом моніторингу
варіанти відповідей
Гуманізм
Бесіда
Спостереження
Анкетування
Запитання 4
Що таке методи оцінювання?
варіанти відповідей
Способи взаємопов'язаної діяльності вчителя і учня, спрямований на виявлення й оцінювання змісту і характеру досягнень його навчально-пізнавальної діяльності.
Спосіб накопичення і подальшої оцінки досягнень учнів
Навички планування і постановки цілей
Процес, який дає можливість дитині з ооп розв'язати проблему.
Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома