1.Укажіть варіант, у якому всі слова- дієслова:
2.Укажіть варіант, у якому всі дієслова належать до 1 дієвідміни:
3.Укажіть варіант, зі всіма дієсловами якого не потрібно писати разом:
4.Укажіть варіант, у якому всі дієслова недоконаного виду:
5. Позначте рядок, у якому всі слова є дієприкметниками:
6. Позначте рядок, у якому всі дієприкметники є активними:
7.ЛИШЕ дієприслівники подано в рядку:
8. Укажіть речення, що містить одиничний дієприслівник (розділові знаки знято):
9. Літеру а(я) потрібно писати В УСІХ дієприслівниках у рядку:
10.. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:
11. Разом треба писати всі прислівники в рядку:
12. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку:
13. Прислівниками є всі слова рядка:
14. Прислівник, який означає час дії:
15.Частин мови є:
16. До службових частин мови належать:
17.Морфологія - це :
18. Прийменник – це службова частина мови, яка:
19. Усі прийменники написано правильно в рядку:
20. Помилково вжито прийменник у варіанті:
21. Вкажіть рядок, у якому всі прийменники непохідні:
22. У якому рядку всі слова – сполучники:
23. У якому рядку всі сполучники підрядності:
24. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники єднальні:
25. У якому рядку всі сполучники складні?
26. За значенням і вживанням частки поділяються на:
27. За допомогою часток хай, нехай утворюються форми:
28.Форма умовного способу дієслова утворюється за допомогою частки:
29. Вкажіть рядок, у якому всі слова — вигуки:
Якою частиною мови є підкреслене слово в реченні:
Хотів би я знати, про що той струмочок у мріях своїх гомонить між травою.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома