Розділ мовознавства, який вивчає будову слова, – це
Визначення морфеми правильно сформульовано в рядку
Істинне твердження подано в рядку
У словах якого рядка корінь збігається з основою
Непохідну основу мають слова в рядку
Визначте, слова якого рядка мають похідну основу
Спільнокореневі слова характеризуються
У якому рядку подано спільнокореневі слова
У якому рядку подано форми того самого слова
У якому рядку правильно поділено слова на морфеми
У якому рядку допущено помилки в поділі слів на морфеми
Текст і завдання до нього.
1. Скоро заюжить серпень, затягне степові виднокола курявною сухою каламуттю, – наприкінці літа, як і напровесні, знову приходять у цей край і вітри, і вихори, і курявні бурі. 2. Погасне степ, побуріє, злиняє, осінь роздягне посадки, шквиря-завійниця покотить мряку полями, хуга засвистить поземкою по твоїм вкритім ожеледдю степовім океані. 3. Тісним, безобрійним стане світ, усе потоне в туманах, в дрібних моросяних дощах. 4. А поки що – небосхили ясні. 5. Хоча вже й не весна, але марево ще й зараз по-весняному щедро затоплює степові простори, тече, струмує всюди, мов світла весняна розлийвода.
6. Блищить на відкритих рівнинах, на подах-улоговинах, прозоро обтікає далекі скирти й лісосмуги доріг, дробить їх серед цієї повені нереальними, ілюзорними. 7. Наче в плесах чистих стоять, у лагунах прозорих, і самі себе відбивають у воді.
Двокореневі слова вжито в реченнях
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома