Морфологічна норма

Додано: 19 березня
Предмет: Французька мова, 10 клас
18 запитань
Запитання 1

Що таке дієслово?

варіанти відповідей

- самостійна частина мови, що означає дію або стан предмета і відповідає на питання що робити? що зробити?

- особлива форма дієслова, що означає дію або стан предмета і відповідає на питання що робити? що зробити?

- самостійна частина мови, що має значення предметності, вираженої у формах роду, числа і відмінка й відповідає на питання що робити? що зробити?

Запитання 2

Оберіть рядки, в яких вказані форми дієслова.

варіанти відповідей

Неозначена форма

Особова, безособова на -но, -то

Дієприкметник, дієприслівник

Час, число

Вид, спосіб

Запитання 3

Які граматичні категорії має дієслово? Оберіть декілька варіантів відповіді.

варіанти відповідей

Час, число

Рід, відмінок

Особа, рід

Вид, спосіб

Присудок, підмет

Запитання 4

Оберіть рядок, в якому всі слова доконаного виду.

варіанти відповідей

Зайти, витягти, свистіти

Увібрати, кинути, злетіти

Володіти, робити, писати

Спитати, списати, кидати

Запитання 5

Обери рядок, у якому всі слова дійсного способу.

варіанти відповідей

Достигає, зацвітуть, упало

Робить, пиши, проїхав

Підписав, розгляньмо, повернувся б

Зашерхли, усміхнувся, усміхнись

Запитання 6

Дієслово є кожне в рядку. Декілька варіантів відповіді.

варіанти відповідей

Кричати, кричу, кричать

Поважають, допомагати, косовиця

Розмовляти, поважають, оберігати

Пишаймось, розкажімо, святковий

Запитання 7

Чим найчастіше у речені виступає дієслово?

варіанти відповідей

Підметом

Означенням

Присутком

Додатком

Запитання 8

Виділене слово є

Батько вийшов провести сина з хати

варіанти відповідей

Обставиною

Присудотком

Означенням

Додатком

Запитання 9

У першому реченні вжито прикметників  

 [1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро народжене льодовиком. [4] Ось він, прорвавши пелену туману, виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи.


варіанти відповідей

  один                                       

  п’ять

   два  

  три 

  чотири   

Запитання 10

Пуктуаційну помилку допущено в реченні 

 [1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро, народжене льодовиком. [4] Ось він прорвавши пелену туману виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи. 


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 11

Правильно утворено ступені порівняння прикметників у рядку  

варіанти відповідей

найбільш весняний, щонайтонший, менш свіжий, тривожніший

якнайцікавіший, найбільш вагомий, менш глухий, більш свіжий

щонайгірший, найстарший, найменш дзвінкий, більш серйозний

порожніший, дуже веселий, більш оригінальний, найнадійніший

предобріший, найбільш вишуканий, щонайкращий, найбільш сумний

Запитання 12

Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні  

варіанти відповідей

Сила слова гостріша від штика. 

Краю, мій краю, кращого за тебе я в житті не знаю. 

Треба знайти найбільш зручний шлях.

Щоб світ став добрішим, треба почати з самого малого.

У долинах річок клімат більш сприятливий для землеробства.

Запитання 13

Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка  

варіанти відповідей

далекий, червоний, дрібний,  короткий 

дорогий, близький, крижаний, новий 

героїчний, смішний, синьоокий, зручний 

високий, великий, сміливий, солонуватий

сливовий, білий, пізній, сухий

Запитання 14

Усі дієслова є інфінітивами в рядку

варіанти відповідей

підписати, днювати, казатимуть, клеять

змайструвати, пити, недобачений, принести

робити, летіти, стукнути, майструвати

уявили, користуватися, засвоїти, стануть

читають, відходити, вчитися, вимагають

Запитання 15

При уторенні наказового способу допущено помилку в рядку

варіанти відповідей

показуймо, біжім, розповідайте

вимірюймо, показуйте, пишіть       

вимірюйте, ідіть, біжімо

станьте, ходімо, фотографуймо        

сядьте, киньте, мовчімо

Запитання 16

Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено в рядку

варіанти відповідей

 М. в. (у) сто вісімдесяти семи

  Р. в. ста вісімдесяти семи                    

 О. в. ста вісімдесятьма сіма

Д. в. сто вісімдесяти семи

 З. в. ста вісімдесят сім     

Запитання 17

У всіх дієсловах на місці пропущених букв потрібно  писати букву Е або Є в рядку

варіанти відповідей

кле..те, зароб..ш, нес..ш   

заговор..те, побач..мо, оточу..те

каж..те, сад..те, рад..шся        

грі..шся, пиш..ш, бажа..те

заспіва..ш, писат..ме, учит..му

Запитання 18

При словозміні допущено помилку в рядку

варіанти відповідей

відповімо 

їдять 

розповісте           

дасиш

борються 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест