Фантастичний план сюжету "Синій птах" здійснюється за допомогою:
Хто такий алхімік (за твором "Алхімік") і чому він навчив героя твору?
Чому саме дітям доручається спіймати птаха щастя у фієрії М.Метерлінка "Синій птах"?
Що,за думкою П.Коельйо, формує характер і змінює людину?
У Франції на традиційній щорічній церемонії обрання "короля поетів" саме цього поета було названо "королем поетів". Назвіть його прізвище
Позначте літературну збірку, у яку Шарль Бодлер, за його словами, вклав "усе своє серце, усю ніжність, усю віру (вивернуту навиворіт), усю свою ненависть"
У образ кого (чого) переростає образ птаха - володаря морських просторів, безпорадного і смішного на палубі корабля (за поезією Ш. Бодлера "Альбатрос")?
Синій птах у творі Метерлінка - це:
Назвіть жанр твору М.Метерлінка «Синій птах»:
Фея пропонує дітям вирушити на пошуки Синього птаха для її хворої внучки –це ..
Героями твору П. Коельйо "Алхімік" є:
Проблему «поет і юрба» порушено в поезії Шарля Бодлера
Вірш Артюра Рембо «Голосівки» є
Як закінчується ця незвичайна історія пошуків скарбів?
Тісна дружба пов'язувала Артюра Рембо з:
Тема твору П. Коельйо «Алхімік»:
Що символізує собою Синій птах (за твором М. Метерлінка)?
Визначте конфлікт твору "Синій птах":
Вкажіть алегоричних персонажів у п'єсі "Синій птах":
Фея пропонує дітям вирушити на пошуки Синього птаха для її хворої внучки –це ..
Сантьяґо заради подорожі до єгипетських пірамід став:
Основа сюжету роману "Алхімік":
Головна думка твору «Алхімік» П.Коельйо:
Установіть послідовність подій у романі «Алхімік»:
А чабан Сантьяго закохується у Фатіму
Б юнак вирішує стати чабаном
В Сантьяго дістався Пірамід
Г Сантьяго зустрічається з Мельхіседеком
Установіть послідовність подій у творі «Синій птах»:
А Тільтіль подарував сусідці для хворої онуки свою сіру горличку
Б Фея турбується про онуку, яка хоче бути щасливою
В Тільтіль повертає Діамант, і Гладкі Блаженства рятуються в печері Нещасть
Г перед палацом Ночі діти натрапляють на потвору без очей — Мовчання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома