Враховуючи соціокультурні вимоги сьогодення, освіта повинна мати гуманістичне, особистісно-орієнтоване спрямування, унаслідок чого знання, уміння й навички перетворюються із мети навчання в засоби розвитку пізнавальних і особистісних якостей здобувачів освіти. Здобувач освіти не може засвоїти навчальний матеріал, який не відповідає потребі в його вивченні й не вимагає розумового напруження в навчанні, не вимагає емоційних переживань. Тому все більшого значення набуває орієнтація навчання на різнобічний розвиток здобувачів освіти .
Значним вкладом у цьому руслі є дослідження В.В.Давидова, П.Я. Гальперіна, Л.В. Занкова, Д.Б. Ельконіна, що виявили можливості значного підвищення активності школярів у навчально-пізнавальній діяльності.
У навчальній діяльності, спостерігається пошук нестандартних способів виконання навчального завдання, гнучкість і мобільність способів дій, опанування навчальними діями та уміннями до рівня навичок і звичок культури праці, вихід з навчальної діяльності в самоосвітню, перехід до творчої діяльності.
Вашій увазі пропонується тест-анкета на визначення показників мотивації здобувачів освіти до навчальної діяльності.
Уважно прочитайте кожне незакінчене речення й усі варіанти його продовження. Оберіть два варіанти, які виражають вашу власну думку.
Цей тест видалено