Мова, навчання, пам'ять, мислення, свідомість

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 3402 рази
20 запитань
Запитання 1

Яку назву має процес, протягом якого відбувається зміна поведінки, формування нових дій, що ґрунтуються на індивідуальному досвіді?

варіанти відповідей

увага

навчання

мислення

розуміння

Запитання 2

Вид пам’яті, коли актор, пригадуючи сумний випадок із життя, викликає в себе сльози, щоб зіграти нещастя в театрі, кіно?

варіанти відповідей

логічно-змістова

емоційна

образно-слухова

рухова

Запитання 3

Прояв здатності людини ставитися до всього, що її оточує, і до самої себе з позиції засвоєних нею знань, називають ...

варіанти відповідей

свідомість

пам′ять

навчання

мислення

Запитання 4

Дванадцять сірників лежать так, як показано на малюнку. Скільки тут квадратів?

варіанти відповідей

4

5

1

6

Запитання 5

Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?

варіанти відповідей

1

4

5

Запитання 6

Здатність мозку зберігати і відтворювати раніше закладену інформацію?

варіанти відповідей

пам′ять

свідомість

увага

мислення

Запитання 7

Забезпечують мислення, планування і контроль нашої поведінки:

варіанти відповідей

лобові частки

потиличні відділи кори

скроневі відділи кори

Запитання 8

Укажіть, кому властива перша сигнальна система

варіанти відповідей

прокаріотам

лише тваринам

лише людині

людині і тваринам

Запитання 9

Укажіть, що називають здібностями людини:

варіанти відповідей

усвідомлений потяг до якого небуть виду діяльності

здатність людини швидко досягати успіху в певній галузі

сукупність психофізіологічних властивостей, які необхідні для успішного виконання певних видів діяльності

здатність точно і адекватно змінювати діяльність під впливом комплексів несприятливих факторів.

Запитання 10

Свідомість у людини пов'язана з діяльностю:

варіанти відповідей

кори великих півкуль

мозочка

спинного мозку

стовбура мозку

Запитання 11

Укажіть види пам'яті:

варіанти відповідей

моторна, образна, чуттєва

словесно-логічна, моторна, чуттєва

моторна, образна, словесно-логічна, емоційна

моторна, словесно-логічна, емоційна, чуттєва

Запитання 12

Укажіть, для кого властивий розвиток другої сигнальної системи:

варіанти відповідей

людини

воронових

ссавців

вищих приматів

Запитання 13

Укажіть, яку роль відіграє увага в психічній діяльності людини:

варіанти відповідей

забезпечує адекватний аналіз подразників

спрямовує свідоміть на сприйняття певного предмета, явища чи процесу

забезпечує синтез простих подрзників

відповідає за сприйняття допорогових подразників

Запитання 14

Комплекс процесів,що відбуваються у ЦНС і забезпечують нагромадження, зберігання та відтворення індивідуального досвіду, називають:

варіанти відповідей

пам'яттю

емоцією

свідомістю

увагою

Запитання 15

Яким видом пам'яті є запам'ятовування віршів?

варіанти відповідей

емоційною

словесно-логічною

руховою (моторною)

образною

Запитання 16

Здатність запам’ятовувати зорові, нюхові, смакові, слухові образи — це пам’ять

варіанти відповідей

образна

рухова

емоційна

сенсорна

Запитання 17

Ця система формувалася на основі звуків та особливих знаків

варіанти відповідей

інстинкт

мова

перша сигнальна система

друга сигнальна система

Запитання 18

Навчання, за якого до людини раптово приходить думка про шлях вирішення завдання,— це 

варіанти відповідей

імпритинг

звичка

інсайт

догматичне

Запитання 19

Найменш ефективним навчанням шляхом механічного запам’ятовування є

варіанти відповідей

інсайт

догматичне

пояснювально-іллюстративне

проблемне

Запитання 20

Яку назву має процес, протягом якого відбувається зміна поведінки, формування нових дій, що ґрунтуються на індивідуальному досвіді?

варіанти відповідей

навчання

увага

розуміння

мислення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест