Мова програмування Python 7 клас

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 242 рази
17 запитань
Запитання 1

Команда turtle.forward(x) означає

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 2

Команда turtle.backward(x)  означає

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 3

Команда turtle.left(x) означає

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 4

Команда turtle.right(x) означає

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Запитання 5

Команда turtle.penup() означає

варіанти відповідей

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

 Намалювати копію виконавця в поточному місці

Запитання 6

Команда turtle.pendown() означає

варіанти відповідей

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

 Намалювати копію виконавця в поточному місці

Запитання 7

Команда turtle.shape(x) означає

варіанти відповідей

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

 Намалювати копію виконавця в поточному місці

Запитання 8

Команда turtle.stamp() означає

варіанти відповідей

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

 Намалювати копію виконавця в поточному місці

Запитання 9

Команда turtle.color() означає

варіанти відповідей

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання зафарбованої фігури

Установити товщину лінії

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 10

Команда turtle.begin_fill() означає

варіанти відповідей

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання зафарбованої фігури

Установити товщину лінії

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 11

Команда turtle.end_fill() означає

варіанти відповідей

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання зафарбованої фігури

Установити товщину лінії

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 12

Команда turtle.width() означає

варіанти відповідей

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання зафарбованої фігури

Установити товщину лінії

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 13

Команда turtle.goto(x, y) означає

варіанти відповідей

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання зафарбованої фігури

Установити товщину лінії

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 14

Команда math.fabs(х) означає

варіанти відповідей

 Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 15

Команда math.ceil(х) означає

варіанти відповідей

 Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 16

Команда math.factorial(х) означає

варіанти відповідей

 Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 17

Команда math.sqrt(х) означає

варіанти відповідей

 Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х

Квадратний корінь із числа х

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест