18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Мова програмування Python (діагностичне тестування)

Додано: 9 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
26 запитань
Запитання 1

Хто створює комп'ютерні програми?

варіанти відповідей

декілька відомих світових фірм

програмісти

виникають самі

  вони створюються іншими програмами

Запитання 2

Назвіть мову програмування ми вивчаємо

варіанти відповідей

Java

Python

Pascal


С++

C

Запитання 3

Виконавець команд мови Python

варіанти відповідей

Емулятор

Термінатор

Інтерпретатор

Комутатор

Запитання 4

print ("I'm learning Python")  який результат виконання програми?

варіанти відповідей

I'm learning Python

("I'm learning Python")


"Hello, world"

"I'm learning Python"

Запитання 5

print (3+4)   який результат виконання програми?

варіанти відповідей

3+4


"3+4"


("3+4")


7


(3+4)

Запитання 6

print ("3+4=", 3+4)   

який результат виконання програми?

варіанти відповідей

3+4


"3+4"


3+4= 7


"3+4=", 3+4


("3+4=", 3+4)

Запитання 7

Запуск програми на виконання.

варіанти відповідей

F3


F2


Run Module


F7


F5

Запитання 8

Результатом якої команди буде повідомлення

I'm learning Python

варіанти відповідей

print "I'm learning Python"

print "(I'm learning Python)"

print ("I'm learning Python")

print (I'm learning Python)

Запитання 9

Вибери фрагмент програми з помилками

варіанти відповідей

print ("Задай число")


print ("Додавання:", 2+5)


print ("Додавання:" 2+5)


print ( 2+5, "Додавання")

Запитання 10

функція input 

варіанти відповідей

виконує введення даних в програму

виводе інформацію на екран

Запитання 11

функція print

варіанти відповідей

виконує введення даних в програму

виводе інформацію на екран

Запитання 12

Змінній X присвоїли значення "I study", змінній Y присвоїли значення "Python". Яким буде результат виконання команди print (X+Y)

варіанти відповідей

I study+Python

I study Python

X+Y


I studyPython

Запитання 13

Вкажи фрагменти програми без помилок.

варіанти відповідей

x= inpyt ("Задай число")


x = input ("Задай число")


input ("Задай число") = x


print ("Задай число")

Запитання 14

частка від ділення (цілочислене ділення)

варіанти відповідей

 ==

  /

  //

  %

  *

  !=

 =

Запитання 15

присвоїти

варіанти відповідей

 ==

  /

  //

  %

  *

  !=

 =

Запитання 16

дорівнює

варіанти відповідей

 ==

  /

  //

  %

  *

  !=

 =

Запитання 17

не дорівнює

варіанти відповідей

 ==

  /

  //

  %

  *

  !=

 =

Запитання 18

остача від ділення

варіанти відповідей

 ==

  /

  //

  %

  *

  !=

 =

Запитання 19

 піднесення до степеня

варіанти відповідей

 ==

  /

  //

  %

  **

  !=

 =

Запитання 20

Рядковий тип даних

варіанти відповідей

str

integer

string

float

int

bool

Запитання 21

Цілочислений (цілі числа) тип даних

варіанти відповідей

str

integer

string

float

int

bool

Запитання 22

Дійсні числа (дробові числа) тип даних?

варіанти відповідей

str

integer

string

float

int

bool

Запитання 23

Логічними є вирази результатом яких є ...

варіанти відповідей

 Int


  bool


  True


  float


  False

Запитання 24

Визначте значення змінної після виконання фрагмента програми

a=10

if a<5:

   a=a+12

else:

   a=a-7

варіанти відповідей

5

12

7

3

4

22

Запитання 25

Визначте яку алгоритмічну структуру реалізовано у фрагменті програми

a=10

if a<5:

   a=a+12

else:

   a=a-7

варіанти відповідей

Повторення з передумовою


  Повне розгалудження


  Повторення з параметром


  Неповне розгалудження


  Лінійний алгоритм

Запитання 26

Визначте яку алгоритмічну структуру реалізовано у фрагменті програми

a=10

if a<5:

   a=5

варіанти відповідей

Повторення з передумовою


  Повне розгалудження


  Повторення з параметром


  Неповне розгалудження

  

Лінійний алгоритм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест