Музичне мистецтво з методикою навчання

Додано: 7 квітня 2022
Предмет:
Тест виконано: 74 рази
20 запитань
Запитання 1

Назвіть, які комплекси поєднує діяльність учителя музики за обсягом професійних знань.

варіанти відповідей

Загальнопедагогічний, музично-педагогічний, виконавський.

Загальнопедагогічний, музично-педагогічний, професійний.

Загальнопедагогічний, музично-педагогічний, вокальний.

Загальнопедагогічний, музично-педагогічний, методичний.

Запитання 2

Особливий вид художньо-педагогічної діяльності, спрямованої на формування в учнів основ музичної культури в процесі оволодіння музично-виконавськими уміннями та музично-естетичними компетентностями - це ...

варіанти відповідей

вокально-хорова діяльність.

музично-педагогічна діяльність.

музично-методична діяльність.

музично-виховна діяльність.

Запитання 3

До професійно-особистісних якостей вчителя музичного мистецтва відносять:

варіанти відповідей

Музикальність

Емпатійність

Професійне мислення

Артистизм

Креативність

Особистісна професійна позиція

Педагогічні знання

Зовнішня привабливість

Запитання 4

Сукупність яких окремих «талантів» відносять до музикальності?

варіанти відповідей

Музичне сприйняття

Музичні дії

Музичні думки

Музична пам'ять

Музична уява

Музичний інтелект

Музичне відчуття

Музичні знання

Запитання 5

Особистісна якість педагога, що відображає його здатність до співпереживання, співчуття, встановлення духовного контакту з людьми - це

варіанти відповідей

Доброзичливість

Імпровізація

Емпатія

Комунікативність

Запитання 6

Поштовхом до креативності у творчому спілкуванні з мистецтвом, що виявляється в особистісній інтерпретації змісту твору, власній ідентифікації з його художніми образами, є

варіанти відповідей

Емпатія

Інтерпретація

Імітація

Переживання

Запитання 7

Педагогічна рефлексія проявляється у ставленні до:

варіанти відповідей

власної діяльності

змісту освіти

методів навчання

учнів

колег

засобів навчання

Запитання 8

Яскрава сторона музично-педагогічної діяльності, що надає їй творчого характеру - це

варіанти відповідей

артистизм

креативність

творчість

музичність

Запитання 9

Для креативного мислення характерними ознаками виступають:

варіанти відповідей

швидкість

гнучкість

якість

оригінальність

зручність

точність

Запитання 10

Динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або навчальну діяльність - це

варіанти відповідей

комунікативність

компетентність

інтелектуальність

талановитість

Запитання 11

До загальних компетентностей, якими повинен володіти вчитель музичного мистецтва, відносять:

варіанти відповідей

Критичність та самокритичність

Соціально-особистісні компетентності

Комунікація

Базові загальні знання

Самостійність

Музично-педагогічні здібності

Застосування знань на практиці

Партнерство

Запитання 12

Назвіть структурні компоненти в діяльності вчителя музичного мистецтва.

варіанти відповідей

Емоційна складова

Організаційна складова

Пізнавальна складова

Наукова складова

Дослідницька складова

Творча складова

Запитання 13

Назвіть компоненти музично-педагогічної діяльності.

варіанти відповідей

Конструктивна, організаційно-управлінська, комунікативна, дослідницька та творча.

Конструктивна, організаційно-управлінська, компетентнісна, дослідницька та творча.

Конструктивна, організаційно-управлінська, комунікативна, наукова та творча.

Конструктивна, навчально-виховна, комунікативна, дослідницька та творча.

Запитання 14

Цілеспрямоване планування навчально-виховного процесу; відбір навчального матеріалу; планування власних дій та дій учнів в процесі уроку - це

варіанти відповідей

конструктивна діяльність

організаційно-управлінська діяльність

комунікативна діяльність

дослідницька діяльність

Запитання 15

Організацію різних форм навчальної та виховної роботи, управління їх пізнавальною діяльністю; залучення учнів до різних видів музично-творчої діяльності, колективного генерування творчих ідей, використання можливостей кожного, координування дії учнів передбачає

варіанти відповідей

конструктивна діяльність

організаційно-управлінська діяльність

комунікативна діяльність

дослідницька діяльність

Запитання 16

Встановлення взаємовідносин з колективом, співпраці з дітьми, батьками, колегами; володіння культурою демократичного спілкування; співпереживання та співучасть в емоціях «інших»; досягнення компромісів - це

варіанти відповідей

конструктивна діяльність музиканта-педагога

організаційно-управлінська діяльність педагога-музиканта

комунікативна діяльність педагога-музиканта

дослідницька діяльність педагога-музиканта

Запитання 17

Удосконалення навчального процесу та підвищення рівня власної майстерності шляхом аналізу власної музично-педагогічної діяльності, узагальненням досвіду кращих вчителів, використанням ефективних методів та прийомів, потребою провадити експериментальну роботу - це

варіанти відповідей

конструктивна діяльність музиканта-педагога

організаційно-управлінська діяльність педагога-музиканта

комунікативна діяльність педагога-музиканта

дослідницька діяльність педагога-музиканта

Запитання 18

Ставлення до дитини як до найвищої цінності, визнання її права на свободу і щастя, вільний розвиток здібностей - це

варіанти відповідей

Гуманістична спрямованість

Гуманність

Гуманітарність

Гуманістичність

Запитання 19

Виховання заради щастя дитини - гуманістичний смисл педагогічної діяльності

варіанти відповідей

Я.-А. Коменського

В.О. Сухомлинського

К.Д. Ушинського

В.А. Дістервега

Запитання 20

Теоретичні основи національної гуманної педагогіки заклав

варіанти відповідей

Я.-А. Коменський

В.О. Сухомлинський

К.Д. Ушинський

В.А. Дістервег

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест