Назвіть, які комплекси поєднує діяльність учителя музики за обсягом професійних знань.
Особливий вид художньо-педагогічної діяльності, спрямованої на формування в учнів основ музичної культури в процесі оволодіння музично-виконавськими уміннями та музично-естетичними компетентностями - це ...
До професійно-особистісних якостей вчителя музичного мистецтва відносять:
Сукупність яких окремих «талантів» відносять до музикальності?
Особистісна якість педагога, що відображає його здатність до співпереживання, співчуття, встановлення духовного контакту з людьми - це
Поштовхом до креативності у творчому спілкуванні з мистецтвом, що виявляється в особистісній інтерпретації змісту твору, власній ідентифікації з його художніми образами, є
Педагогічна рефлексія проявляється у ставленні до:
Яскрава сторона музично-педагогічної діяльності, що надає їй творчого характеру - це
Для креативного мислення характерними ознаками виступають:
Динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або навчальну діяльність - це
До загальних компетентностей, якими повинен володіти вчитель музичного мистецтва, відносять:
Назвіть структурні компоненти в діяльності вчителя музичного мистецтва.
Назвіть компоненти музично-педагогічної діяльності.
Цілеспрямоване планування навчально-виховного процесу; відбір навчального матеріалу; планування власних дій та дій учнів в процесі уроку - це
Організацію різних форм навчальної та виховної роботи, управління їх пізнавальною діяльністю; залучення учнів до різних видів музично-творчої діяльності, колективного генерування творчих ідей, використання можливостей кожного, координування дії учнів передбачає
Встановлення взаємовідносин з колективом, співпраці з дітьми, батьками, колегами; володіння культурою демократичного спілкування; співпереживання та співучасть в емоціях «інших»; досягнення компромісів - це
Удосконалення навчального процесу та підвищення рівня власної майстерності шляхом аналізу власної музично-педагогічної діяльності, узагальненням досвіду кращих вчителів, використанням ефективних методів та прийомів, потребою провадити експериментальну роботу - це
Ставлення до дитини як до найвищої цінності, визнання її права на свободу і щастя, вільний розвиток здібностей - це
Виховання заради щастя дитини - гуманістичний смисл педагогічної діяльності
Теоретичні основи національної гуманної педагогіки заклав
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома