У якому році та в якому місті народилася Ніна Бічуя?
До якого міста переїхала родина Ніни Бічуя, коли їй було 3 роки?
У якому закладі Ніна Бічуя отримала вищу освіту?
Для якої аудиторії твори Ніни Бічуї?
Про кого йдеться у наведеному уривку?
— Дивний хлопчик!
Різні книжки потрапляють до рук. Зверху — шкільна читанка, під читанкою — Шекспір і Діккенс. Не завжди зрозумілі слова, і думки заплутуються в пам’яті і часом залишаються без найменшого зв’язку зі змістом.
Кого любив малювати Юлько?
— Не ходи на подвір’я, то не для тебе компанія, не твоє коло. Ти зовсім інший.
І подумки Юлько вимальовує доокруж себе коло — заворожене, як у казці, — не переступиш ані ззовні, ані зсередини…
Хто обмежув у спілкуванні з однолітками Юлька?
Вона сиділа за другою партою, біля вікна. Дивилася більше у вікно, ніж на дошку; їй робили зауваження — кумедно морщила носа і по-дитячому обіцяла: "Більше не буду". А за мить знову дивилась у вікно. І хтозна, що могла вона там угледіти, бо крізь шибки виднілася тільки стіна будинку на протилежному боці вулиці та вершечок тополі.
Про кого йдеться в уривку?
У якому класі герої познайомилися з Лілі?
Чим Лілі вирізнялася з-поміж інших дітей?
Яку виставу надумала ставити Лілі?
Лілі усе зрозуміла. Лілі півночі зітхала, а вранці нагріла градусник біля груби, і мама здивовано обмацувала їй голову, примушувала говорити "а" та "е", аби переконатися, чи нема в доні ангіни, а Лілі морщила носа і запевняла, заплющивши очі:
— Страшенно болить. Напевно, десь там глибоко, тому не видно, мамо.
Чому Лілі не зіграла у виставі?
Як звали молодшу сестричку Стефка?
Приїхав з міста за ним та Насткою тато. Стефко досі бачив його зрідка, батько лиш на свята часом приїздив, привозив коли-не-коли якогось гостинця, котрого Стефко немовби кому навкори зразу ламав і нищив.
Чому батько забрав дітей до міста?
Добре високим і сильним — їх не штовхають навіть у тих випадках, коли вони надумають ходити серединою тротуару. А якщо ти у вісім років скидаєшся на дошкільнятко, до того ж у тебе ноги болять у суглобах при кожному кроці, то, мабуть, краще ходити попід стінами, безпечніше.
Про кого з персонажів йдеться у наведеному уривку?
Ноги ставали міцнішими, пружніли м’язи, і вже не доводилося весь час думати: як добре великим і сильним — їх ніхто не штовхає… Мама потім ніяк не могла повірити, що хлопець сам себе вилікував.
Чим займався Славко?
— "Се же король Данило, князь добрий, хоробрий і мудрий, іже созда городи многі, і украсі є разнолічними красотами…"
Хто дуже добре знав історію Львова?
Хто став спелеологом?
— Авжеж, вийшов! І мчить сюди на вертольоті! Вийшов!.. Спить він, як ведмідь у січні, і лапу вві сні смокче.
Підійшов автобус. Я перший ступив на східці — не хотілося нічого говорити, хлопці, з восьмого сердилися, і я почував себе винним, мовби це на мене чекали і я не прийшов.
Хто не поїхав досліджувати Блакитні печери?
— Синку, — сказала мама. — Тільки ти не хвилюйся. Все буде добре, але… Ти не хвилюйся. Вони не прилетіли. Нічого не відомо… Все повинно бути добре, синку…
Із ким трапилася біда?
Назвіть зайвого героя
Кого знайшли хлопці в парку?
Чому Славко не прийшов на театральну виставу?
У якому місті розгортаються події у творі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома