Який рух сприяв розвитку системи освіти в Україні в другій половині XVI – першій половині XVII ст.?
Павла Павлюка, Якова Острянина, Дмитра Гуню об’єднує участь
Завдання 3
Зображена на фото мистецька пам’ятка увічнює
Адміністративно-територіальний поділ Слобідської України наслідував устрій
«Вони... приговорили та постановили мир на тринадцять років під корисними умовами для обох монархій; покривджено тільки козаків, оскільки постановлено в тих пактах, щоб низові запорозькі козаки лишались у послушенстві обох монархій...», – так Самійло Величко охарактеризував укладення
Коли відбулося повстання, яке дало привід царській владі розпочати масову русифікацію Правобережної України?
Який фактор сприяв перетворенню греко-католицького духовенства в рушійну силу українського національного руху?
Яку із зображених на фото архітектурних пам’яток зведено в другій половині ХІХ ст.?
Яка характерна тенденція притаманна розвитку українського національно-визвольного руху на західноукраїнських землях у другій половині ХІХ – на початку XX ст.?
У якому році з’явився зображений плакат з військової виставки?
Державне утворення, кордони якого зображено на картосхемі, спиралося на підтримку
Завдання 12
Що об’єднує будівлі, зображені на фото?
Предмети експозиції, зображені на фото, доречно використовувати екскурсоводу під час розповіді відвідувачам музею про наслідки
Здійснення на українських землях, що були в складі Польщі, заходів «пацифікації»
Перебіг подій яких років відображено на картосхемі?
«Чистки» української творчої інтелігенції в другій половині 1940-х – на початку 1950-х рр. були зумовлені реалізацією заходів
Який творчий метод пропагує радянський плакат?
Івана Дзюбу, Валерія Марченка, Петра Григоренка, Миколу Руденка, В’ячеслава Чорновола об’єднує
Пам’ятну монету, зображену на фото, було випущено в
Увідповідніть чисельність козацького реєстру (1–4) з назвою договору (А – Д), у якому її зафіксовано.
1. 6 тисяч козаків
2. 20 тисяч козаків
3. 40 тисяч козаків
4. 60 тисяч козаків
А. Зборівський договір
Б. Гадяцький договір
В. «Березневі статті»
Г. Білоцерківський договір
Д. Куруківська угода
Увідповідніть чисельність козацького реєстру (1–4) з назвою договору (А – Д), у якому її зафіксовано.
1. 6 тисяч козаків
2. 20 тисяч козаків
3. 40 тисяч козаків
4. 60 тисяч козаків
А. Зборівський договір
Б. Гадяцький договір
В. «Березневі статті»
Г. Білоцерківський договір
Д. Куруківська угода
Увідповідніть чисельність козацького реєстру (1–4) з назвою договору (А – Д), у якому її зафіксовано.
1. 6 тисяч козаків
2. 20 тисяч козаків
3. 40 тисяч козаків
4. 60 тисяч козаків
А. Зборівський договір
Б. Гадяцький договір
В. «Березневі статті»
Г. Білоцерківський договір
Д. Куруківська угода
З’ясуйте, з яким історико-географічним регіоном (А – Д) пов’язана діяльність указаних історичних постатей (1–4).
1. Юрій Федькович
2. Олександр Духнович
3. Маркіян Шашкевич
4. Пантелеймон Куліш
А. Буковина
Б. Галичина
В. Закарпаття
Г. Наддніпрянщина
Д. Кубань
Узгодьте подію (1–4) з її наслідком (А – Д).
1. запровадження політики «коренізації»
2. започаткування нової економічної політики
3. створення СРСР
4. початок насильницької колективізації
А. розгортання спротиву селянства
Б. подальше обмеження державного суверенітету УСРР
В. упровадження продовольчого податку
Г. широка українізація усіх сторін суспільного життя
Д. поширення стахановського руху
Установіть послідовність подій.
А. втрата чинності Емського указу
Б. утворення Товариства українських поступовців (ТУП)
В. початок діяльності Української думської громади
Г. заснування Революційної української партії (РУП)
Установіть послідовність включення до складу Української РСР вказаних історико-географічних регіонів.
А. Закарпаття
Б. Східна Галичина
В. Крим
Г. Північна Буковина
Укажіть риси, характерні для економічного розвитку Наддніпрянської України в другій половині XIX ст.
Рішення Тегеранської, Ялтинської та Потсдамської конференцій керівників США, СРСР та Великої Британії сприяли
Розгляньте поштову марку. Які судження щодо неї є правильними?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома