Знайдіть слово з префіксом «с-»:
Знайдіть слово з префіксом «з-»:
;
Знайдіть слово з префіксом «з-»:
Знайдіть слово з префіксом «с-»:
У якому рядку помилка
У якому рядку помилка
Правильно написаний префікс у всіх словах у рядку
Префікс с- пишеться у всіх словах у рядку
...ставити
ро...повісти
Префікс з- треба писати в усіх словах рядка
Літеру с на місці пропуску потрібно писати в усіх словах рядка
Уставте пропущені букви.Знайдіть слова з голосною е
Виберіть рядок, у якому всі слова написані правильно:
Дощі, дощі, дощу, дощем - це
Префікс зі- треба писати в усіх словах рядка
У якому рядку допущено помилку у правописі префікса ?
Перед якими буквами пишеться префікс с-?
Познач слова з префіксами.
Префікс - це ...
Пишеться е в коренях усіх слів рядка
Пишеться и в коренях усіх слів рядка
Спрощення приголосного позначається на письмі в усіх словах рядка
У котрому рядку допущено помилки у правописі префіксів?
Літеру з треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка
Познач рядок слів де префікс прі- вжито правильно
Префікс при- вживають здебільшого в дієсловах зі значенням?
Префікс пре- можна замінити соловом:
Познач рядок слів, у яких усі префікси вжито правильно.
Префікс при- пишуть у всіх словах рядка:
Укажіть речення з дієсловом теперішнього часу другої особи множини:
Укажіть ряд дієслів, які змінюються за родами:
Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.
1. Кайдаш наказав синам гребти сіно . А Підмет
2. Творити –призначення кожного. Б Присудок
3. Учитель почав розповідати. В Додаток
4. Бажання малювати охопило Шевченка Г Означення
Д Обставина
Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.
1 Минулий. А. Сподіватимусь, малюватимете.
2Теперішній. Б. Відпочинеш, полечу.
3 Майбутній, складна форма. В. Працюють, ігнорує.
4. Майбутній час, складена форма Г Сконала, допомогли.
Д Буду грати, будеш лякати
Дієсловами є всі слова рядка:
Дієслово - це частина мови, яка:
З літерою "е" пишуться усі слова в рядку
Однаковий корінь слова у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома