Наростання економічної кризи

Додано: 31 січня 2023
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 388 разів
13 запитань
Запитання 1

Як Конституція УРСР 1978 р. визначала соціально-економічний лад, що існував у республіці?


варіанти відповідей

А «соціалізм, що розвивається»

Б «розвинений соціалізм»

В «реальний соціалізм»

Г «переможний соціалізм»

Запитання 2

Яке економічне поняття є тотожним поняттю «застій», яким характеризують розвиток СРСР та УРСР у 70 — на початку 80-х рр. ХХ ст.?

варіанти відповідей

спад

стагнація

занепад

падіння

Запитання 3

Уведення в експлуатацію першого енергоблока Чорнобильської АЕС

варіанти відповідей

1977

1987

1976

1970

Запитання 4

Що таке стагнація виробництва?

варіанти відповідей

Розвиток виробництва

Відсутність розвитку

Застій у виробництві

Переформатування виробництва

Запитання 5

Коли було запроваджено Продовольчу програму СРСР?

варіанти відповідей

1982 р.

1980 р.

1960-1980 рр.

1972 р.

Запитання 6

Що таке інфляція?

варіанти відповідей

Невідповідність товарної маси грошовій

Зростання цін

Зниження цін

Стабілізація цін

Запитання 7

Яке явище радянської дійсності другої половини 1960–1980-х рр. відображає карикатура?

варіанти відповідей

низьку якість обслуговування в торговельних закладах

розкрадання державного майна на робочих місцях

технологічну відсталість харчової промисловості

систематичне пияцтво на робочому місці

Запитання 8

На яке явище в житті радянських людей у період «застою» вказує карикатура?

варіанти відповідей

хронічний дефіцит товарів широкого вжитку

низький рівень соціального захисту населення

політичну активність старшого покоління

дитячу безпритульність

Запитання 9

Напис на карикатурі: «Сьогодні в нашому тресті розшукуються: “пішла в хімчистку”; “пішов на об'єкт; “відійшов покурити”; “пішла в другий відділ”».

На якій проблемі радянської дійсності 1970-х - 1980-х рр. акцентує увагу зображена карикатура?

варіанти відповідей

розгулі організованої злочинності

зростанні безробіття

низькому рівні трудової дисципліни

посиленні репресій проти інакомислячих

Запитання 10

Яку особливість економічного розвитку УРСР в 1970-ті – на початку 1980-х рр. підтверджено даними, наведеними в уривку документа: «У республіці, на яку припадало 2,6 % території СРСР, було побудовано майже 40 % атомних енергоблоків, продукувалося близько 40 % усієї радянської сталі, 34 % вугілля, 51 % чавуну. …частка промисловості, що працювала на споживчий ринок, становила 29 %, тоді як у розвинених країнах цей показник сягав 50–60 % і більше»?

варіанти відповідей

деформованість структури економіки

посилення економічної самостійності

зростання конкурентоспроможності продукції

зниження матеріало- та енергомісткості виробництва

Запитання 11

Установіть відповідність між подією періоду «застою» та її наслідком.


Ліквідація рад народного господарства  -

варіанти відповідей

проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР 

«друга хвиля» масових арештів дисидентів 

активізація та організаційне оформлення дисидентського правозахисного руху 

відновлення галузевої системи управління промисловістю через міністерства 

юридичне закріплення однопартійної політичної системи

Запитання 12

Прочитайте уривок із книги М.Горбачова «Життя і реформи» та виконайте завдання. «Реформа була для свого часу досить сміливою, перш за все в плані розширення самостійності підприємств і товарно-грошових відносин між ними. Добре пам’ятаю, яке пожвавлення вона викликала в суспільстві, які породила надії, надавши позитивний вплив на розвиток економіки у УІІІ п’ятирічці, мабуть, найбільш успішній у післявоєнні роки». Описана реформа проводилася під керівництвом


варіанти відповідей

М.Хрущова

П.Шелеста

М.Підгорного

О.Косигіна

Запитання 13

Установіть хронологічну послідовність подій:

А Введення в експлуатацію першого енергоблока ЧАЕС

Б Завершення будівництва газогону Уренгой - Помари - Ужгород

В Початок косигінської реформи

Г Запровадження Продовольчої програми

варіанти відповідей

АБВГ

ВГАБ

ВАГБ

ВАБГ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест