Як Конституція УРСР 1978 р. визначала соціально-економічний лад, що існував у республіці?
Яке економічне поняття є тотожним поняттю «застій», яким характеризують розвиток СРСР та УРСР у 70 — на початку 80-х рр. ХХ ст.?
Уведення в експлуатацію першого енергоблока Чорнобильської АЕС
Що таке стагнація виробництва?
Коли було запроваджено Продовольчу програму СРСР?
Що таке інфляція?
Яке явище радянської дійсності другої половини 1960–1980-х рр. відображає карикатура?
На яке явище в житті радянських людей у період «застою» вказує карикатура?
Напис на карикатурі: «Сьогодні в нашому тресті розшукуються: “пішла в хімчистку”; “пішов на об'єкт; “відійшов покурити”; “пішла в другий відділ”».
На якій проблемі радянської дійсності 1970-х - 1980-х рр. акцентує увагу зображена карикатура?
Яку особливість економічного розвитку УРСР в 1970-ті – на початку 1980-х рр. підтверджено даними, наведеними в уривку документа: «У республіці, на яку припадало 2,6 % території СРСР, було побудовано майже 40 % атомних енергоблоків, продукувалося близько 40 % усієї радянської сталі, 34 % вугілля, 51 % чавуну. …частка промисловості, що працювала на споживчий ринок, становила 29 %, тоді як у розвинених країнах цей показник сягав 50–60 % і більше»?
Установіть відповідність між подією періоду «застою» та її наслідком.
Ліквідація рад народного господарства -
Прочитайте уривок із книги М.Горбачова «Життя і реформи» та виконайте завдання. «Реформа була для свого часу досить сміливою, перш за все в плані розширення самостійності підприємств і товарно-грошових відносин між ними. Добре пам’ятаю, яке пожвавлення вона викликала в суспільстві, які породила надії, надавши позитивний вплив на розвиток економіки у УІІІ п’ятирічці, мабуть, найбільш успішній у післявоєнні роки». Описана реформа проводилася під керівництвом
Установіть хронологічну послідовність подій:
А Введення в експлуатацію першого енергоблока ЧАЕС
Б Завершення будівництва газогону Уренгой - Помари - Ужгород
В Початок косигінської реформи
Г Запровадження Продовольчої програми
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома