Найвищою густотою населення – 1102 особи на км², вирізняється держава:
Оберіть рядок із країнами, де густота населення становить менше 4 особи на км²:
Найвищою густотою населення – 160 осіб на км², вирізняється область:
Найвищою густотою сільського населення – 161 осіб на км², вирізняється область:
Мінімальний показник густоти населення - 33 особи на км², спостерігається в області:
Міста Ніцца у Франції чи Маямі в США, за класифікацією міст за функціями, відносять до центрів:
Найбільше міст (52), є в області:
На сьогоднішній день, тільки два міста мають чисельність населення більшою за 1 млн. осіб:
Міста Оксфорд та Кембридж у Великій Британії чи місто Гейдельберг у Німеччині, за класифікацією міст за функціями, відносять до центрів:
Рейтинг світових міст очолюють два міста:
У лісостеповій та степовій смугах сформувалися великі села з населенням 500-1500 осіб, поширені по долинах річок, це дає можливість легше копати криниці, створювати ставки і ттд, такий тип розселення називають:
Оберіть рядок, в якому перелічені так звані «штучні столиці» - міста, що були спеціально збудовані як адміністративні центри і не виконують інших функцій:
Розсіяна форма сільських поселень характерна таким країнам:
Такі міста України, як Одеса, Львів, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, відносять до категорії міст:
Кожна міська агломерація формується навколо великого міста або кількох близько розташованих міст, які називають ядром(ядрами) агломерації, якщо ядро одне, то таку агломерацію називають:
Відплив міського населення в передмістя, що супроводжується зростанням і розвитком приміської зони, має назву:
Найбільшу кількість мегаполісів виділяють у межах такої країни, як:
Єдина на Україні поліцентрична агломерація сформувалась на території:
Невелика густота населення у степових областях пояснюється такими чинниками:
Оберіть із переліку два найважливіших критерії, за якими поділяють населені пункти на міські та сільські:
Низька густота населення у поліських областях пояснюється такими чинниками:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома