Научіння і розумова діяльність

Адаптований до пар.51 В. І.Соболя

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 1924 рази
10 запитань
Запитання 1

Людина вловлює зв'язок між предметами та явищами зовнішнього світу навіть тоді, коли вони безпосередньо не відбуваються. Це є прояв:

варіанти відповідей

мислення

уяви

пам'яті

уваги

Запитання 2

Які види научіння ілюструє картинка?

варіанти відповідей

пасивне

активне

пізнавальне

спроб і помилок

звикання

наслідування

імпринтинг

Запитання 3

Познач вид научіння, основою якого є здогадка:

варіанти відповідей

імпринтинг

латентне

інсайт

звикання

Запитання 4

Оціни, будь-ласка, вислів: "В основі звикання лежить відсутність реакцій на певний стимул"

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Які види научіння зображені на фото?

варіанти відповідей

пізнавальне

активне

пасивне

латентне

шлях міркувань

інсайт

Запитання 6

Чи коректний вислів: "Осяяння - це властивість новонароджених і немовлят фіксувати в пам'яті образи своїх батьків, оточення"?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Обери поняття, що характеризує научіння:

варіанти відповідей

пристосувальні зміни, що базуються на попередньому досвіді й розширюють його

закарбовування, або імпринтинг, - це навчання, в основі якого лежить розпізнавання образів немовлятами

однією з форм научіння є інсайт (осяяння). в основі якого лежить здогадка

усі перелічені підходять

Запитання 8

Який вид научіння має найважливіше значення в формуванні розумової діяльності людини?

варіанти відповідей

пізнавальне

активне

пасивне

Запитання 9

Водій автобуса на перехресті: дивиться на світлофор, перемикає прилади, дивиться на транспорт позаду і попереду. Визнач властивість описаної уваги:

варіанти відповідей

концентрація

обсяг

стійкість

переключення

Запитання 10

Чи коректна подана інформація: "Для тварин характерна екстраполяція - здатність передбачати хід якої-небудь події завдяки встановленню найпростіших зв'язків між явищами"?

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест