Науково-теоретичні засади обґрунтування змісту освітньої галузі «Громадянська та історична» у Типових освітніх програмах Р.Шияна та О. Савченко

Додано: 27 вересня
Предмет: Я досліджую світ, 11 клас
25 запитань
Запитання 1

Результат свідомого засвоєння фактів, понять, законів, які складають основний зміст навчальної дисципліни      

  


варіанти відповідей

знання

уміння  

навички

компетентності

методи

Запитання 2

Основні документи, які розробляються на основі Державних стандартів

варіанти відповідей

Базовий навчальний план

Типові освітні програми

Типові навчальні плани

Освітня програма

Конспект уроку

Інтелект карта

Запитання 3

Змістові лінії освітньої галузі «Громадянська та історична» відповідно до Державного стандарту

варіанти відповідей

Історичні події та пам’ятні дати

Людина

Середовище соціальне та природне

Джерела інформації соціальної та історичної

Людина серед людей

Історичні факти та особи, події суспільного життя

Громадянин України, культурні цінності

Людина у світі

Запитання 4

Змістові лінії Типової освітньої програми освітньої галузі «Громадянська та історична» Р.Шияна

варіанти відповідей

«Я – Людина»

«Я серед людей»

«Людина і світ"

«Моя культурна спадщина»

«Громадянські права і обов’язки»

«Історія України»

«Моя шкільна і місцева громади»

Запитання 5

Вкажіть складову, яка не включене у зміст поняття «Типові освітні програми –це системні документи, які визначають….

варіанти відповідей

цілі та завдання навчального предмету

критерії оцінювання результатів навчання

зміст предмету

результати навчальної діяльності

форми контролю

Запитання 6

Вкажіть складову, яка не включене у зміст поняття « Календарний план документ, у якому вказано …


варіанти відповідей

теми уроків

дати проведення уроків

мета уроків

контрольні, самостійні та практичні роботи

матеріал для повторення

Запитання 7

Вкажіть складову, яка не включене у зміст поняття «Тематичний план - документ, в якому визначено:

варіанти відповідей

тему кожного уроку

дату проведення уроку

дидактичну мету

критерії оцінювання знань

засоби та методи навчання

нові поняття

тип уроку

Запитання 8

Пізнання себе, своїх можливостей; здорова і безпечна поведінка – це зміст розділу ______________ у Типовій освітній програмі О. Савченко

варіанти відповідей

«Людина в суспільстві»

«Людина»

«Людина і світ»

«Людина і природа»

 «Людина серед людей»

Запитання 9

Стандарти поведінки в сім'ї, в суспільстві; моральні норми; навички співжиття і співпраці - це зміст розділу _____ Типовій освітній програм О. Савченко

варіанти відповідей

«Людина в суспільстві»

«Людина серед людей»

«Людина»

«Людина і природа»

 «Людина і світ»

Запитання 10

Громадянські права та обов'язки як члена суспільства. Пізнання свого краю, історії, символів держави. Внесок українців у світові досягнення – це зміст розділу _____ у Типовій освітній програмі О. Савченко

варіанти відповідей

«Людина в суспільстві»

«Людина»

 «Людина і світ»

«Людина серед людей»

«Людина і природа»

Запитання 11

Толерантне ставлення до різноманітності світу людей, культур, звичаїв - - це зміст розділу _____ у Типовій освітній програмі О. Савченко

 

варіанти відповідей

«Людина»

«Людина і світ»

«Людина серед людей»

«Людина і природа»

«Людина в суспільстві»

Запитання 12

Я – особистість. Зі мною змінюється мій світ. Я – дитина – це зміст розділу   ______ у Типовій освітній програмі Р. Шияна

варіанти відповідей

«Моя культурна спадщина»

«Я – Людина»

 «Моя шкільна і місцева громади»

«Ми – громадяни України. Ми – європейці»

«Я серед людей»

Запитання 13

Я і родина. Мій рід. Я у громадському просторі. Людина у світі правил. - це зміст розділу   ______ у Типовій освітній програмі Р. Шияна

варіанти відповідей

«Ми – громадяни України. Ми – європейці»

«Я серед людей»

 «Моя шкільна і місцева громади»

«Я – Людина»

«Моя культурна спадщина»

Запитання 14

Спадок відомих українців. Визначні події. - це зміст розділу   ___________  у Типовій освітній програмі Р. Шияна

 


варіанти відповідей

«Моя шкільна і місцева громади»

 «Моя культурна спадщина»

«Ми – громадяни України. Ми – європейці»

«Я серед людей»

«Я – Людина»

Запитання 15

. Моя Батьківщина. Україна: сторінки історії.  Україна – європейська держава - - це зміст розділу   ______ у Типовій освітній програмі Р. Шияна

варіанти відповідей

«Я – Людина»

«Моя шкільна і місцева громади»

«Ми – громадяни України. Ми – європейці»

«Я серед людей» 

 «Моя культурна спадщина»

Запитання 16

Як я росту. Що я пам’ятаю. Навіщо я пізнаю. Чому я дію. Про що я мрію. – це основні поняття підрозділу  ____________ у Типовій освітній програмі Р. Шияна


варіанти відповідей

Я – Людина.

Я – особистість.

Зі мною змінюється мій світ.

Я – дитина

Запитання 17

Приватний простір і громадські місця: у чому відмінність. Правила поведінки у громадських місцях, які я відвідую (у крамниці, парку, на дитячому майданчику тощо). - це основні поняття підрозділу  ____________ у Типовій освітній програмі Р. Шияна

варіанти відповідей

Моє близьке оточення.

Люди навколо мене.

Я у громадському просторі.

Людина у світі правил. 

Мій рід.

Я і родина.

Запитання 18

Проект «Славетні українці» передбачений у розділі  __________ у Типовій освітній програмі О. Савченко

варіанти відповідей

«Людина в суспільстві»

«Людина»

 «Людина і світ»

«Людина серед людей»

«Людина і природа»

Запитання 19

Рольова гра «Супермаркет», «Я пасажир» передбачена у розділі  _________ у Типовій освітній програмі О. Савченко

варіанти відповідей

 «Людина і світ»

«Людина серед людей»

«Людина в суспільстві»

 «Людина і природа»

 «Людина»

Запитання 20

Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо … » (ситуації правопорушень) передбачена у розділі  __________ у Типовій освітній програмі О. Савченко

варіанти відповідей

 «Людина і світ»

«Людина серед людей»

«Людина в суспільстві»

 «Людина і природа»

«Людина»

Запитання 21

Практичний блок тренування уваги, пам’яті (прийоми, алгоритми, вправи) передбачений у розділі  __________ у Типовій освітній програмі О. Савченко

 

варіанти відповідей

 «Людина і природа»

«Людина в суспільстві»

«Людина серед людей»

«Людина і світ»

«Людина»

Запитання 22

Виберіть освітні галузі, які інтегровані в інтегрований курс «Я досліджую світ» у Типовій освітній програмі О.Савченко


варіанти відповідей

Інформатична

Мистецька

Математична

Громадянська та історична

Технологічна

Природнича

Соціальна і здоров’язбережувальна

Українська мова і література

Запитання 23

Виберіть освітню галузь, яка не інтегрована в інтегрований курс «Я досліджую світ» у Типовій освітній програмі Р.Шияна



варіанти відповідей

Громадянська та історична

Українська мова і література

Інформатична

Технологічна

Мистецька

Природнича

Математична

Соціальна і здоров’язбережувальна

Запитання 24

Скільки освітніх галузей інтегровані в інтегрований курс «Я досліджую світ» відповідно до Типової освітньої  програми Р.Шияна


варіанти відповідей

Сім

Десять

Вісім

Чотири 

П’ять

Три

Запитання 25

Скільки освітніх галузей інтегровані в інтегрований курс «Я досліджую світ» відповідно до Типової освітньої  програми О. Савченко

варіанти відповідей

Сім

Десять

Вісім

Чотири 

П’ять

Три

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест