Результат свідомого засвоєння фактів, понять, законів, які складають основний зміст навчальної дисципліни
Основні документи, які розробляються на основі Державних стандартів
Змістові лінії освітньої галузі «Громадянська та історична» відповідно до Державного стандарту
Змістові лінії Типової освітньої програми освітньої галузі «Громадянська та історична» Р.Шияна
Вкажіть складову, яка не включене у зміст поняття «Типові освітні програми –це системні документи, які визначають….
Вкажіть складову, яка не включене у зміст поняття « Календарний план - документ, у якому вказано …
Вкажіть складову, яка не включене у зміст поняття «Тематичний план - документ, в якому визначено:
Пізнання себе, своїх можливостей; здорова і безпечна поведінка – це зміст розділу ______________ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Стандарти поведінки в сім'ї, в суспільстві; моральні норми; навички співжиття і співпраці - це зміст розділу _____ Типовій освітній програм О. Савченко
Громадянські права та обов'язки як члена суспільства. Пізнання свого краю, історії, символів держави. Внесок українців у світові досягнення – це зміст розділу _____ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Толерантне ставлення до різноманітності світу людей, культур, звичаїв - - це зміст розділу _____ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Я – особистість. Зі мною змінюється мій світ. Я – дитина – це зміст розділу ______ у Типовій освітній програмі Р. Шияна
Я і родина. Мій рід. Я у громадському просторі. Людина у світі правил. - це зміст розділу ______ у Типовій освітній програмі Р. Шияна
Спадок відомих українців. Визначні події. - це зміст розділу ___________ у Типовій освітній програмі Р. Шияна
. Моя Батьківщина. Україна: сторінки історії. Україна – європейська держава - - це зміст розділу ______ у Типовій освітній програмі Р. Шияна
Як я росту. Що я пам’ятаю. Навіщо я пізнаю. Чому я дію. Про що я мрію. – це основні поняття підрозділу ____________ у Типовій освітній програмі Р. Шияна
Приватний простір і громадські місця: у чому відмінність. Правила поведінки у громадських місцях, які я відвідую (у крамниці, парку, на дитячому майданчику тощо). - це основні поняття підрозділу ____________ у Типовій освітній програмі Р. Шияна
Проект «Славетні українці» передбачений у розділі __________ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Рольова гра «Супермаркет», «Я пасажир» передбачена у розділі _________ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо … » (ситуації правопорушень) передбачена у розділі __________ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Практичний блок тренування уваги, пам’яті (прийоми, алгоритми, вправи) передбачений у розділі __________ у Типовій освітній програмі О. Савченко
Виберіть освітні галузі, які інтегровані в інтегрований курс «Я досліджую світ» у Типовій освітній програмі О.Савченко
Виберіть освітню галузь, яка не інтегрована в інтегрований курс «Я досліджую світ» у Типовій освітній програмі Р.Шияна
Скільки освітніх галузей інтегровані в інтегрований курс «Я досліджую світ» відповідно до Типової освітньої програми Р.Шияна
Скільки освітніх галузей інтегровані в інтегрований курс «Я досліджую світ» відповідно до Типової освітньої програми О. Савченко
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома