Навчально-польові збори. ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА.

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Захист України, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Основною причиною смерті поранених на полі бою є

варіанти відповідей

вогнестрільні поранення

непрохідність верхніх дихальних шляхів

 втрата крові через масивні кровотечі 

Запитання 2

Виділяють такі етапи надання допомоги (виберіть вірні)

варіанти відповідей

допомога в "білій зоні"

допомога в "жовтій зоні"

допомога в "зеленій зоні"

допомога в "оранжевій зоні"

допомога в "червоній зоні"

Запитання 3

Частота компресійних натискань на грудну клітину потерпілому під час серцево-легеневої реанімації за одну хвилину становить

варіанти відповідей

60-80 натискань/хв

80-100 натискань/хв

100-120 натискань/хв

120-140 натискань/хв

Запитання 4

Алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації

варіанти відповідей

1- перевірити безпеку

2- перевірити свідомість

3- покликати на допомогу

4- відновити прохідність дихальних шляхів

5- перевірити дихання

6- подзвонити 103/112

7- 2 вдохи

8- 30 натискань

1- перевірити безпеку

2- перевірити свідомість

3- покликати на допомогу

4- відновити прохідність дихальних шляхів

5- перевірити дихання

6- подзвонити 103/112

7- 30 натискань

8- 2 вдохи

Запитання 5

Обов'язок кожного бійця під час надання допомоги пораненим в зоні обстрілу: - (виберіть вірні твердження)



варіанти відповідей

виконати бойове завдання

запобігти більшій кількості втрат

зберегти життя пораненого

Запитання 6

Використання оклюзійного грудного пластиру


варіанти відповідей

Пластир застосовується для заклеювання різаних ран на тілі.

Пластир застосовується для фіксації грудної клітини при переломах ребер.

Пластир застосовується для герметизації відкритих поранень грудної клітини (відкритому пневмотораксі).

Запитання 7

У секторі обстрілу слід в максимально стислий час надати тільки той мінімальний обсяг допомоги, який дозволить пораненому дожити до закінчення бою або забезпечить його життєздатність під час транспортування в укриття.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Поранення в шию. (див.малюнок)

Правила накладання джгута в секторі обстрілу

1.Притиснути пальцем рану на шиї через комір одягу або безпосередньо рану.

2.Підкласти під палець бинт, звільнений від упаковки.

3.Покласти руку пораненого на своє плече.

4.Накласти джгут через пахвову западину.

5.Не потрібно відзначати час накладання джгута.

варіанти відповідей

Всі дії вірні. Відзначати час накладання джгута в даному випадку не обов'язково. Такий джгут можна не знімати протягом декількох діб, на відміну від джгута, накладеного через підняту руку.

Пункт 5 - невірний. Відзначати час накладання джгута потрібно завжди.

Запитання 9

Ситуації, при яких не слід надавати допомогу пораненому, перебуваючи в зоні вогневого впливу противника: 


варіанти відповідей

Інші солдати, що знаходяться поруч, вимагають більш термінового лікування.

У потерпілого не виявляються ознаки життя – тобто поранений не рухається, не дихає, у нього відсутній пульс

Власне життя рятувальника знаходиться в безпосередній небезпеці.

Поранений не відгукується, не відповідає на запитання, не реагує на фізичні подразники

Запитання 10

Джгут повинен застосовуватися тільки:

(виберіть правильні твердження)


варіанти відповідей

при артеріальній кровотечі (фонтануючий струмінь крові з рани)

при комбінованих ураженнях, як швидкий тимчасовий засіб для зупинки значної кровотечі з метою надання іншої життєво необхідної допомоги

при травматичній ампутації кінцівки

при значній кровотечі, яку не вдається зупинити іншими засобами (якщо наклали давлючу пов’язку і застосували техніку ручного притиснення, але пов’язка просякла кров’ю, і рана продовжує кровоточити)

Запитання 11

Які кровотечі ви бачите на малюнку?

варіанти відповідей

а - артеріальна, б - венозна

а - венозна, б - артеріальна

а - венозна, б - капілярна

Запитання 12

До надання допомоги пораненому бійцю в ЧЕРВОНІЙ ЗОНІ належить

варіанти відповідей

зупинка кровотечі

накладання джгута

серцево-легенева реанімація

евакуація пораненого

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест