Пристосувльні зміни індивідуальної поведінки в результаті попереднього досвіду
Закріплення в пам’яті певних знань – це:
Види навчання :
Процес запам'ятовування, коли людина не ставить перед собою мети щось запам'ятати:
Типи пам'яті залежно від особливостей діяльності по запам'ятовуванню і відтворенню:
До різновидів образної пам’яті належить:
Увага не пов`язана із цілеспрямованою діяльністю і вольовими зусиллями:
Форма спілкування людей одне з одним за допомогою сигналів (слів),що забезпечує мислення людини:
Відповідає за образне мислення:
Суб`єктивне відображення за допомогою мозку реальної дійсності у різних формах психічної діяльності:
Виберіть вид памя’ті ,яка забезпечує запам’ятовування ,зберігання та відтворення емоцій та почуттів:
Укажіть вид пам’яті ,яка забезпечує запам’ятовування ,зберігання та відтворення прочитаного:
Найважливішим і основним компонентом ІІ сигнальної системи є:
Дати характеристику І сигнальної системи:
Читання та лічба є функцією півкулі:
Виявом природних можливостей людини, що значно перевищують середній рівень, є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома