Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 423 рази
12 запитань
Запитання 1

Текст- це...

варіанти відповідей

зв’язані за змістом речення.

зв’язані за змістом слова.

декілька різних речень.

Запитання 2

У тексті речення...

варіанти відповідей

розміщені в будь-якій послідовності.

розміщені в певній послідовності.

Запитання 3

Назва будь-якого твору, статті, газети, журналу- це ...

варіанти відповідей

головне слово у ньому.

його ім'я .

його заголовок.

Запитання 4

Подумай і познач, у якому варіанті речення зв'язані між собою і є текстом.

варіанти відповідей

Посадіть жолудь у землю.

З нього згодом з’явиться

паросток. Із маленького

жолудя виросте великий

дуб.

Ми збирали із сином

жолуді. На ясені

з’явилося листя. Ліс

приносить людям

користь.

Запитання 5

Познач , який із заголовків найбільш підходить до попереднього тексту.

Посадіть жолудь у землю. З нього згодом з’явиться паросток. Із маленького

жолудя виросте великий дуб.

варіанти відповідей

Паросток.

Жолудь.

Ліс.

Садівник

Запитання 6

Чи можна до написаного підібрати заголовок?

Ми збирали із сином жолуді. На ясені з’явилося листя. Ліс приносить людям

користь.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Познач, який із варіантів є текстом.

варіанти відповідей

Привабливими здаються плоди каштана.

Це зелені із шипами кулясті коробочки, схожі на маленьких колючих їжачків. У кожній із коробочок містяться 1-3 блискучі темно-коричневі каштанчики.

Плоди каштана бувають їстівні та неїстівні.

Каштани є символом нашої столиці, міста Києва. У нас в саду розквітла абрикоса. Сусідський хлопчик їде на велосипеді.

Запитання 8

Обери заголовок до попереднього тексту.

 Привабливими здаються плоди каштана.

Це зелені із шипами кулясті коробочки, схожі на маленьких колючих їжачків. У кожній із коробочок містяться 1-3 блискучі темно-коричневі каштанчики.

Плоди каштана бувають їстівні та неїстівні.

варіанти відповідей

Подорож до Києва

Довгожданна весна

Маленькі колючі їжачки

Хрещатик

Запитання 9

Обери, який із варіантів є текстом.

варіанти відповідей

Марійка любить читати книги. Мама спекла

смачнющий пиріг. Ми їздили до бабусі.

"Пізнайко"- цікавий дитячий журнал.

У шкільній або дитячій бібліотеці ти можеш узяти

будь-яку книжку, погортати журнали в читальній залі.

Використовуй також електронну бібліотеку. Або

попроси дорослих завантажити цікаві книжки на твої

ґаджети.

Запитання 10

Обери заголовок до попереднього тексту.

У шкільній або дитячій бібліотеці ти можеш узяти будь-яку книжку, погортати журнали в читальній залі. Використовуй також електронну бібліотеку. Або попроси дорослих завантажити цікаві книжки на твої ґаджети.

варіанти відповідей

Сучасні бібліотеки

Цікавий журнал

Допитливі читачі

Сучасні ґаджети

Запитання 11

У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?

1.Виросла ріпка велика-привелика.

2. Посадив дід ріпку.

3. Настала пора ріпку рвати.

варіанти відповідей

1,2,3.

3,1,2.

2,1,3.

Запитання 12

У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?

1. Дістала колобка з печі та й поставила на віконце холонути.

2. Замісила вона тісто, відправила його у піч.

3. Попросив дід бабу спекти колобка.

варіанти відповідей

1,3,2.

2,1,3.

3,2,1.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест