Текст- це...
У тексті речення...
Назва будь-якого твору, статті, газети, журналу- це ...
Подумай і познач, у якому варіанті речення зв'язані між собою і є текстом.
Познач , який із заголовків найбільш підходить до попереднього тексту.
Посадіть жолудь у землю. З нього згодом з’явиться паросток. Із маленького
жолудя виросте великий дуб.
Чи можна до написаного підібрати заголовок?
Ми збирали із сином жолуді. На ясені з’явилося листя. Ліс приносить людям
користь.
Познач, який із варіантів є текстом.
Обери заголовок до попереднього тексту.
Привабливими здаються плоди каштана.
Це зелені із шипами кулясті коробочки, схожі на маленьких колючих їжачків. У кожній із коробочок містяться 1-3 блискучі темно-коричневі каштанчики.
Плоди каштана бувають їстівні та неїстівні.
Обери, який із варіантів є текстом.
Обери заголовок до попереднього тексту.
У шкільній або дитячій бібліотеці ти можеш узяти будь-яку книжку, погортати журнали в читальній залі. Використовуй також електронну бібліотеку. Або попроси дорослих завантажити цікаві книжки на твої ґаджети.
У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?
1.Виросла ріпка велика-привелика.
2. Посадив дід ріпку.
3. Настала пора ріпку рвати.
У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?
1. Дістала колобка з печі та й поставила на віконце холонути.
2. Замісила вона тісто, відправила його у піч.
3. Попросив дід бабу спекти колобка.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома