За підручником Вашуленка М, Дубовик С.
Прочитай текст. Познач у ньому основну частину.
Ліс
Шумить зелений ліс.
На галявині великий дуб. Біля нього пригнулася берізка. Дуб захищає її від вітру. Він великий і сильний. Берізка тріпоче листочками і радіє.
Люблю прогулянки у лісі.
Прочитай уважно текст та познач у ньому зачин.
Прогулянка
Ми йдемо у парк.
Тетянка і Віра йдуть першими. У парку чисто і затишно. Доріжки покриті камінцями. Рядочком ростуть ялинки. Зеленіє м’яка травичка.
Парк мов квіточка.
Прочитай уважно текст та познач у ньому кінцівку.
Гірка
Діти будували гірку.
Вони поливали її водою. Зіна і Клава спускалися з гірки на санях. А Вітя на ковзанах. Каталися діти і падали. Але не плакали.
Було дуже весело.
Прочитай уривок з тексту. Обери, яке із речень може бути його зачином.
...
Товстий гарбуз виліз на тин. Жовта диня вигрівалась на сонечку. Огірочок дрімав під зеленими листочками. Червоний помідор пишався своєю вродою. А кріп розправив вуса і стояв на сторожі.
Це була велика і дружна сім’я.
Прочитай уривок з тексту. Обери, яке із речень може бути його кінцівкою.
На лузі багато квітів.
Ось рожевіє конюшина. Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до сонечка ромашки. Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки біліє деревій. Ніби райдуга на землі!
....
Прочитай уривок з тексту. Обери, які із речень можуть бути його основною частиною.
У Ліди був котик.
......
І стало їм обом веселіше.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома