Пацієнтка 45-ти років скаржиться на головний біль у потиличній ділянці,
слабкість, "мушки" перед очима. Погіршення стану відмічає впродовж
останнього тижня (їла багато солоного, копченого). АТ-200/140 мм рт.ст. Яка
найбільш доцільна долікарська тактика медсестри у даному випадку?
У пацієнта, який знаходиться у відділені інтенсивної терапії, свідомість
відсутня, дихання, пульс, артеріальний тиск не визначаються, зіниці звужені.
Визначте стадію вмирання:
У пацієнта, хворого на гіпертонічну хворобу, після неприємної розмови виник
біль голови, відчуття "сітки" перед очима, болі в серці. Які першочергові
незалежні втручання запланує медична сестра?
У хворого 50-ти років загальнийстан важкий: сплутана свідомість,
артеріальний тиск не визначається, пульс на периферичних артеріях відсутній,
визначається тільки на сонних та стегнових артеріях, по серцевих
скороченнях;шкірні покриви - бліді, ціаноз. Що можна запідозрити у хворого?
У хворої 47-ми років, яка хворіє на гіпертонічну хворобу 4 роки, після зміни
метереологічних умов, виникла загальна слабкість, запаморочення, різкий
головний біль у потиличній ділянці, нудота. АТ- 190/100 мм рт.ст.Такий стан
характерний для:
Яке незалежне втручання може виконати медична сестра при нападі
стенокардії?
Внаслідок різкого зниження температури тіла та артеріального тиску у
пацієнта виникли різка слабкість, запаморочення. Спостерігається блідість
шкіри і видимих слизових оболонок. Яке ускладнення виникло?
Пацієнт 66-ти років, який лікується в кардіологічному відділенні, перебуває на
ліжковому режимі у зв'язку з вираженою недостатністю кровообігу. Як
напувати такого пацієнта?
В приймальне відділення доставлено пацієнта з вираженою задишкою,
ціанозом, набряками на гомілках. У який спосіб медсестра повинна
транспортувати його до відділення?
Пацієнт під час забору крові в процедурному кабінеті знепритомнів. Шкірні
покриви бліді, АТ- 110/75 мм рт.ст., Ps- 72/хв. Визначити обсяг невідкладної
медсестринської допомоги:
Під час обстеження пацієнта 55-ти років, що лікується у кардіологічному
відділенні з приводу ішемічної хвороби серця,медична сестра досліджує
пульс. Пульс регулярний, його частота складає 98/хв. Як охарактеризувати
такий пульс?
У пацієнтки 47-ми років, хронічна серцева недостатність. Їй призначено
вимірювати водний баланс. Що потрібно враховувати, виконуючи це
призначення?
У хворого напад стенокардії. Який найпростіший фізіотерапевтичний метод
Ви використаєте?
У пацієнта, хворого на гіпертонічну хворобу, після неприємної розмови
виник біль голови, відчуття “сітки” перед очима, болі в серці. Які
першочергові незалежні втручання запланує медична сестра?
У пацієнта після фізичного навантаження виникає напад стискаючого болю
за грудиною тривалістю 3 – 5 хвилин з іррадіацією в ліву руку. Який
препарат можна використати для зняття болю?
У пацієнта 67 р., хронічна серцева недостатність. Яке положення треба
надати пацієнту для полегшення задишки?
Пацієнту з приводу гіпертонічної хвороби ІІ стадії рекомендовано
дотримуватися дієти №10. Які поради повинна дати медична сестра відносно
харчування ?
При захворюваннях органів кровообігу рекомендується дієта:
Який метод фізіотерапії показаний під час гіпертонічної кризи?
Пацієнт 54 р., скаржиться на тяжкість та біль в потилиці, “миготіння мушок
перед очима”, шум у вухах, кровотечі з носа. Вночі у пацієнта виник різкий
біль голови, нудота, блювання, біль в ділянці серця. Яке ускладнення у
пацієнта?
Яке обстеження має найвагоміше значення в діагностиці гіпертонічної
хвороби?
При дослідженні пульсу у пацієнта медсестра виявила, що частота 40
поштовхів за хвилину. Як охарактеризувати цей пульс:
На диспансерному обліку дільниці сімейної медицини знаходиться пацієнтка
із хронічною серцевою недостатністю. Їй призначено вимірювання водного
балансу. Що визначає це обстеження?
При обстеженні жінки 55 р. сестрою медичною виявлено сильний головний
біль, запаморочення, нудоту, “мерехтіння мушок”, перед очима, АТ - 180/100
мм рт.ст. Яке незалежне втручання може виконати медична сестра?
Фельдшер ФАПу визначає покази до застосування гірчичників:
Пацієнту призначено накласти зігрівальний компрес на ділянку ліктьового згину.
Фельдшер повинен знати, що протипоказанням для накладання компресу є:
Після виконання підшкірної ін’єкції алое у пацієнта з’явився інфільтрат у місці ін’єкції. Фельдшер наложив напівспиртовий зігрівальний компрес на плече. В якій послідовності потрібно накладати компрес?
До фельдшера ФАПу звернулася пацієнтка із підозрою на шлунково-кишкову кровотечу. Який з методів найпростішої фізотерапії Ви застосуєте?
Пацієнту з артритом плечевого суглобу фельдшер ФАПу призначив зігрівальний компрес.На який термін слід його накласти?
Який із методів найпростішої фізіотерапії може застосувати фельдшер швидкої допомоги, транспортуючи хворого з гострим апендицитом до хірургічного відділення?
Чоловік похилого віку звернувся до лікаря ЦРЛ з приводу задишки. Лікар поставив діагноз і призначив пацієнту постановку гірчичників. Вкажіть протипоказання до постановки гірчичників.
У пацієнтки 42 р. висока температура, сильний головний біль , відчуття неспокою. Яку з процедур найпростішої фізіотерапії застосує фельдшер для полегшення головного болю.
Під час підмивання пацієнтки з надмірною вагою, медична сестра виявила гіперемію у ділянці пахових складок. Подальша тактика медичної сестри під час догляду за пацієнткою передбачає:
До медичної сестри фізіотерапевтичного кабінету звернувся пацієнт, якому лікар призначив сеанси УФ-опромінення поперекової ділянки. Що повинна зробити медична сестра перед початком проведення процедури?
Хлопець, 5 років, граючись у дитячому садку, підслизнувся і впав. У дитини спостерігається носова кровотеча. Медична сестра дитячого садка до приходу лікаря для зупинки кровотечі застосувала найпростіший метод фізіотерапії. Який метод застосувала медична сестра?
Пацієнт 70р., скаржиться фельдшеру ШМД на болі в надлобковій ділянці, відсутність сечовиділення протягом 12 год. Яку допомогу необхідно надати пацієнту:
До фельдшера ФАПу звернувся пацієнт, зі скаргами на розпираючий біль у животі,метеоризм. Які заходи слід провести для усунення даних проблем:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома