Наземно - повітряне середовище існування організмів

Додано: 1 травня
Предмет: Природознавство, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Все, що оточує організм і впливає на нього називається:

варіанти відповідей

середовищем життя;

природою;

повітрям;

погодою.

Запитання 2

Яке середовище має достатньо світла і повітря, це:

варіанти відповідей

наземно-повітряне;

ґрунтове;

водне;

інші організми.

Запитання 3

Життя організмів у наземно-повітряному середовищі пов’язане із:

варіанти відповідей

земною поверхнею та повітрям;

життям в різних водоймах планети від

маленьких струмків до океанів;

верхнім родючим шаром Землі.

Запитання 4

Найбільш заселеним живими організмами середовищем є:

варіанти відповідей

водне;

наземно - повітряне;

грунтове.

Запитання 5

Оберіть особливості наземно - повітряного середовища:

варіанти відповідей

достатня кількість світла;

мало повітря;

значне коливання температури;

різна кількість вологи.

Запитання 6

Укажіть, яка з тварин належить до мешканців наземно-повітряного середовища, це:

варіанти відповідей

вуж;

кит;

бобер;

тюлень.

Запитання 7

Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно-повітряного середовища:

варіанти відповідей

олень, метелик, соловей, вовк, кульбаба;

півень, кріт, миша, вуж, конвалія;

лебідь, стриж, вівця, змія, ромашка;

журавель, лелека, олень, кріт, кріль.

Запитання 8

У наземно - повітряному середовищі достатньо:

варіанти відповідей

тепла і світла;

повітря і світла;

вологи і тепла;

тепла, світла і повітря.

Запитання 9

Які існують пристосування до зміни освітлення в наземно-повітряному середовищі:

варіанти відповідей

рослини повертають листки в напрямку світла;

денні тварини мають добре розвинений зір;

світлолюбні рослини добре переносять затінення;

нічні тварини орієнтуються за допомогою нюху і дотику;

тварини вночі орієнтуються за допомогою слуху і нюху.

Запитання 10

До якого способу пересування пристосувались кенгуру, це:

варіанти відповідей

біг;

стрибки;

плавання;

політ.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест