Назви компонентів і результатів дій множення і ділення. (Онопрієнко О., Скворцова С.)

Додано: 6 травня 2022
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
11 запитань
Запитання 1
Як правильно прочитати вираз ?5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5
варіанти відповідей
по 5 взяти 6 разів
по 5 взяти 5 разів
по 6 взяти 5 разів
Запитання 2
Який вираз із поданих можна прочитати за схемою:" по _ взяти_ рази"?
варіанти відповідей
17 + 17 + 17 +7
17 + 17 + 17
17+ 17+ 17 - 17
Запитання 3
У якому виразі правильно замінили віднімання діленням14 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 = 0
варіанти відповідей
14 ⋅ 7 = 98
14 : 7 = 2
14 : 2 = 7
Запитання 4
Вибери всі правильні способи, як можна прочитати вираз15 : 3
варіанти відповідей
Різниця чисел 15 і 3
15 поділити на 3
Частка чисел 15 і 3
Запитання 5
Познач компоненти і результати дії ділення
варіанти відповідей
ділене, від'ємник, значення частки
зменшуване, дільник, різниця
ділене, дільник, значення частка
Запитання 6
Познач компоненти і результат дії множення
варіанти відповідей
перший множник, другий множник, значення добутку
перший доданок, другий множник, значення добутку
перший множник, другий множник, значення суми
Запитання 7
Вибери всі правильні способи, як можна прочитати вираз 30 ⋅ 3
варіанти відповідей
Сума чисел 30 і 3
По 30 взяти 3 рази
Тридцять помножити на 30
Добуток чисел 30 і 3
Запитання 8
Знайди помилку
варіанти відповідей
30 - 15 - 15=0 30 : 15= 2
20 ⋅ 4= 20 + 20 + 20 + 20
9 : 3 = 9 - 3 - 3 - 3 - 3
Запитання 9
Вибери правильний розв'язок до задачі.Хлібина коштує 13 грн. Тато купив дві хлібини і заплатив 30 грн. Скільки він отримає решти?
варіанти відповідей
30 -13 = 17 ( грн) - решта
30 -13 -13 = 4 ( грн) - решта
Решти не буде
Запитання 10
Розв'яжи задачуУ мами було 5 банкнот по 20 грн. Скільки всього грошей було у мами?
варіанти відповідей
20 + 5 = 25 ( грн)
20 ⋅ 5 = 100 ( грн)
5 ⋅ 20 = 100 (грн)
Запитання 11
Вибери вираз, яким розв′язується задачаВ одному пакеті 3 кг цукру. Скільки кг цукру в 4 таких пакетах?
варіанти відповідей
3 ⋅ 4
3 + 4
4 ⋅ 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест