1.Що таке фішинг?
Який із нижченаведених прикладів є ознакою фішингу?
Як зловмисники найчастіше переконують жертву зайти на фішинговий сайт?
Як розпізнати фішинговий сайт?
Що робити, якщо ви виявили фішинговий лист?
Що потрібно зробити з паролями після виявлення фішингової атаки?
Що варто зробити, якщо під час фішингової атаки були залучені друзі?
Як позначити фішинговий лист у поштовій скриньці?
Що є важливим під час спілкування в інтернеті?
Як слід адаптувати мову при спілкуванні з різними аудиторіями?
Як називається повідомлення, яке ви отримали, але не запитували чи потрібно воно вам?
Що з переліченого є етикетом електронного листування?
Яка інформація не повинна міститися у паролі до поштової скриньки?
Що з переліченого є прикладом фішингу?
Як слід відповідати на образливі або агресивні листи?
Яке з тверджень є правильним для етикету електронного листування?
Намагайтеся уникати фраз, що можуть спричинити конфлікт
Для передавання емоцій в Інтернеті використовують
Неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів в Інтернеті між собою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома