Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:
Бажання малювати охопило Шевченка.
Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:
Учитель почав розповідати.
Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:
Кайдаш наказав синам гребти сіно.
Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:
Творити – призначення кожного.
Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:
Я навмисне прийшов до вас зарані попередити.
Неозначена форма дієслова має такі граматичні категорії:
Неозначена форма дієслова має суфікси
Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:
Життя прожити - не поле перейти.
Неозначена форма дієслова відповідає на запитання:
Неозначеними формами дієслова є такі слова:
Фразеологізм зі значенням "мовчати" наведено в кожному рядку, ОКРІМ:
Правильно побудовано словосполучення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома