"Непохитний олов"яний солдатик"- Г.Х.Андерсен

Додано: 17 листопада 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 40 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Скільки олов"яних солдатиків подарували хлопчикові на день народження

варіанти відповідей

5

12

25

7

Запитання 2

2.Чим відрізнявся один із солдатиків

варіанти відповідей

а) він був найбільшим;

б)він був найменшим;

в)він був з однією ногою;

г)він весь час усміхався

Запитання 3

3.Хто сидів у табакерці,де мав зберігатись тютюн?

варіанти відповідей

а)злий гном;

б)чарівна пташка;

в)балерина

г)інші солдатики

Запитання 4

4. Кого побачив солдатик в іграшковому будиночку?

варіанти відповідей

а) іграшкового коника;

б) злого гнома;

в) рибу;

г) прекрасну балерину

Запитання 5

5. Куди діти поставили солдатика вранці?

варіанти відповідей

а) на вікно;

б) на стіл;

в) в коробку

г) кинули на підлогу

Запитання 6

6. Куди понесло човник із солдатиком?

варіанти відповідей

а) на засмічене болото;

б) до озера;

в) під довгий місток;

г) до іншого берега

Запитання 7

7. Що вимагав пацюк у солдатика?

варіанти відповідей

а) паспорт;

б) їжу;

в) гроші;

г) мундир

Запитання 8

8.Де опинився солдатик після того, як рибу, яка його проковтнула, з ринку принесли на кухню ?

варіанти відповідей

а) в сусідньому будинку;

б) в торговця рибою;

в) знову на вулиці;

г) в тій же кімнаті, де був раніше

Запитання 9

9.Солдатика так зворушила балерина, що він

варіанти відповідей

а) їй надіслав повітряний поцілунок;

б) їй освідчився;

в) мало не розплакався;

г) мало не впав

Запитання 10

10.Куди кинув хлопчик солдатика ?

варіанти відповідей

а) в піч ;

б) назад у коробку;

в) на підлогу;

г) знову у вікно

Запитання 11

11.На що перетворилась балерина після того, як потрапила в піч?

варіанти відповідей

а) на чорну троянду;

б) на купку попелу;

в)на купку сміття;

г) на чорну гілку

Запитання 12

12.Яка прикраса була у балерини ?

варіанти відповідей

а) корона;

б) перо страуса;

в) браслет;

г) брошка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест