5 серпня о 18:00Вебінар: Навички самооцінювання у професійному становленні людини

Неповнолітні як суб'єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин

Додано: 5 травня
Предмет: Правознавство, 9 клас
Тест виконано: 248 разів
12 запитань
Запитання 1

Яка ознака належить до об’єктивної сторони адміністративного правопорушення?

варіанти відповідей

Мотив вчинення правопорушення.

Мета вчинення правопорушення.

Вік правопорушника.

Місце вчинення правопорушення.

Запитання 2

Громадянин Іванов працював охоронцем приміщення банку. Порушуючи посадові інструкції, він покинув свій пост, щоб пообідати в підсобному приміщенні. Його відсутністю скористались п’ять озброєних членів злочинної організації, які, погрожуючи зброєю, примусили касира передати їм сто тисяч гривень. Як слід кваліфікувати дії Іванова?

варіанти відповідей

Заздалегідь не обіцяне сприяння учасникам злочинних організацій

Зловживання владою

Службова недбалість

Заздалегідь не обіцяне сприяння учасникам злочинних організацій.

Запитання 3

Як слід кваліфікувати дії тридцятилітнього Петренка, який вступив в статеві зносини з тринадцятилітньою Григоренко, що досягла статевої зрілості, але не усвідомлювала характер і значення вчинюваних з нею дій?

варіанти відповідей

Примушення малолітньої особи до вступу в статевий зв’язок

Розбещення малолітньої особи

Задоволення статевої пристрасті неприродним способом

Зґвалтування малолітньої особи

Запитання 4


Козяренко, з метою заволодіння мобільним телефоном, який коштує 1000 грн., що належав Сіренку, використав малолітнього Борисенка. Він запропонував Борисенку проникнути через вікно в квартиру Сіренка звідки викрасти для нього мобільний телефон. Малолітній Борисенко на прохання Козяренка вночі проник в квартиру Сіренка, звідки викрав телефон. Як слід кваліфікувати дії Козяренка?

варіанти відповідей

Підбурювання до крадіжки, поєднаної з проникненням у житло 

Виконавець крадіжки, поєднаної з проникненням у житло

Організатор крадіжки, поєднаної з проникненням у житло

Пособник у вчиненні крадіжки, поєднаної з проникненням у житло

Запитання 5

Яке із перелічених покарань може бути призначене і як основне, і як додаткове особі, яка вчинила злочин у повнолітньому віці?

варіанти відповідей

Позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу.

Громадські роботи.

Виправні роботи.

Позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю.

Запитання 6

Визначте форму і вид вини, для якої характерне небажання, але свідоме припущення настання суспільно небезпечних наслідків?

варіанти відповідей


Злочинна самовпевненість.

Прямий умисел.

Злочинна недбалість.

Непрямий умисел.

Запитання 7

Корольков, маючи намір завдати фізичного болю Антощуку, вдарив його в обличчя, від чого Антощук впав. Під час падіння Антощук вдарився головою об край столу і від отриманого ушкодження помер за кілька хвилин. Як кваліфікувати дії Королькова?

варіанти відповідей

Умисне тяжке тілесне ушкодження, що спричинило смерть потерпілого

Умисне вбивство

Умисне легке тілесне ушкодження та вбивство через необережність 

Вбивство через необережність

Запитання 8

Якою, відповідно до Цивільного кодексу України, має бути форма договору щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності?

варіанти відповідей

Державна реєстрація речових прав на твір.

Письмова форма

Письмова форма з обов’язковим нотаріальним посвідченням.

Обов’язкова державна реєстрація договору.

Запитання 9

На дискотеці Андрій К., перебуваючи у стані алкогольного сп’яніння, безпричинно чіплявся до громадян та грубо штовхнув одну з дівчат. Її приятель Богдан С. зробив зауваження Андрію К. та вимагав вибачитись за свій вчинок. Андрій К. висловився нецензурною лайкою на адресу Богдана С., розбив напівпорожню пляшку, що була у нього в руці, й, тримаючи осколок, вдарив їм по руці Богдана С., заподіявши йому легкі тілесні ушкодження. Як слід кваліфікувати дії Андрія К.?

варіанти відповідей

Хуліганство, вчинене із застосуванням предмета, спеціально пристосованого для нанесення тілесних ушкоджень

Хуліганство

Хуліганство та умисне легке тілесне ушкодження 

Хуліганство та незаконне поводження з холодною зброєю 

Запитання 10

Правовий зміст якої засади визначає правове положення, згідно з яким ніхто не може бути протиправно позбавлений права володіння, користування і розпорядження речами?

варіанти відповідей

Недоторканість права власності.

Недоторканість житла чи іншого володіння.

Невтручання у приватне життя.

Публічність.

Запитання 11

Громадянин В. притягується до адміністративної відповідальності за ст. 124 КУпАП (порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів чи іншого майна). Судом встановлено, що громадянин В. допустив з’їзд на праве узбіччя, що призвело до пошкодження транспортного засобу та дорожнього знаку, щоб уникнути наїзду на дитину, яка вибігла на дорогу перед його автомобілем. Які дії повинен вчинити суд?

варіанти відповідей

Закрити провадження в справі про адміністративне правопорушення.

Звільнити громадянина В. від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Визнати громадянина В. винним у вчиненні адміністративного правопорушення та звільнити його від накладення адміністративного стягнення.

Накласти адміністративне стягнення, нижче від найнижчої межі, встановленої в санкції ст. 124 КУпАП, або перейти до іншого, більш м’якого виду адміністративного стягнення

Запитання 12

До якого суду може бути подана заява батьками, родичами, їхніми представниками або іншими законними представниками дитини про встановлення факту народження особи на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України?

варіанти відповідей

До будь-якого суду за межами такої території України незалежно від місця проживання заявника.

До суду за місцем проживання заявника або за останнім відомим місцем проживання (перебування) заявника.

До суду, найбільш територіально наближеного до суду за місцем проживання заявника.

До суду за місцезнаходженням майна заявника або основної його частини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест