Німеччина та Італія в останній третині ХІХ - початку ХХ ст.?

Додано: 26 лютого 2021
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 315 разів
8 запитань
Запитання 1

Виберіть два варіанти

Які були спільні політичні риси розвитку в Італії та Німеччини в даний період?

варіанти відповідей

абсолютна влада монарха

Існування парламентів

виборче право для повнолітніх громадян

диктатура та мілітаризм

початок колоніальної політики

утворення військового союзу обох держав на початку ХХ ст.

Запитання 2

Виберіть два варіанти.

Які були спільні риси соціально-економічного життя обох держав?

варіанти відповідей

Націоналізація господарства

Розширення приватної власності

Поширення капіталістичних відносн

Розвиток важкої промисловості

існування робітничих організацій

відновлення сільського господарства

Запитання 3

Який факт про Отто фон Бісмарка є неправдивим?

варіанти відповідей

був рейхканцлером

фраза - "Залізом і кровю"

заборонив соціалістичні організації

був релігійним ідеологом та демократом

Запитання 4

Культуркампф - боротьба за культуру проти впливу на неї ...?

варіанти відповідей

демократії

церкви

іноземців

суспільства

Запитання 5

Коли було утворено Італійське королівство

варіанти відповідей

1861

1865

1869

1871

Запитання 6

Виберіть два варіанти

Які відносини були між Італійським королівством і Папою Римським?

варіанти відповідей

проводили спільну міжнародну політику

Папа міг вносити свої пропозиції у парламент

Папа залишався недоторканою особою

держава контролювала дії Папи

Папа проводив самостійні дипломатичні відносини

Папа не мав жодних політичних прав

Запитання 7

Виберіть два варіанти

Якими були риси "Епохи Джолітті" в Італії?

варіанти відповідей

Націоналізація підприємств

Розширення залізниць

проникнення іноземного капіталу

наданння кредитів підприємцям

дозвіл робітничих організацій

монополізація промисловості

Запитання 8

Яка держава не попадала в колоніальні плани Італії?

варіанти відповідей

Ерітрея

Сомалі

Ефіопія

Єгипет

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест