Німеччина у другій половині ХХ на початку ХХІ ст.

Додано: 13 жовтня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 327 разів
12 запитань
Запитання 1

Першим канцлером ФРН був

варіанти відповідей

Конрад Аденауер

Людвіг Вільгельм Ерхард

Вальтер Ульбріхт

Гельмут Шмідт

Запитання 2

Коли відбулося об"єднання Німеччини?

варіанти відповідей

1945

1961

1989

1990

Запитання 3

Про кого йде мова: "прем’єр-міністр Великої Британії у 1979– 1990 рр. Перша жінка на цій посаді, відома в політичних колах як «залізна леді»

варіанти відповідей
Запитання 4

Встановіть хронологічну послідовність перебування при владі німецьких канцлерів

А) Г. Коль

Б) А. Меркель

В) Г. Шредер

Г) К. Аденауер

варіанти відповідей

ГАВБ

БВАГ

АБВГ

ВГБА

Запитання 5

Провідні політичні партії ФРН (три відповіді)

варіанти відповідей

Комуністична партія

Християнсько-демократичний союз (ХДС)

 Ліберальна партія

Республіканська партія

Християнський соціальний союз (ХСС) 

Соціал-демократична партія Німеччини (СДПН)

Соціалістична єдина партія Німеччини (СЄПН)

Запитання 6

Вкажіть характерні риси політики Р. Рейгана. (три відповіді)

варіанти відповідей

Зростання податків з малого і середнього бізнесу

Послаблення державного втручання в економіку та підприємництво

Жорсткий державний контроль за підприємництвом

Зростання соціальних видатків і розмірів допомоги малозабезпеченим верствам населення

Скорочення соціальних витрат

Зростання інвестицій у наукоємні галузі

Скорочення витрат на утримання держапарату

Запитання 7

Установіть відповідність між поняттями і їх визначеннями

1) неолібералізм

2) неоконсерватизм

3) маккартизм

4) «рейганоміка»

А) політика, що мала на меті зменшення інфляції та рівня безробіття через обмеження державного втручання в економіку,скорочення витрат на соціальні програми,подолання інфляції для забезпечення економічного зростання


Б) політика посилення ролі держави в економіці йсуспільному житті за умови збереження демократії, вільної конкуренції,

приватного підприємництва


В) політика пристосування традиційних цінностей до реалій сучасності; передбачає монетаризм, обмеження державного втручання, заохочення приватної ініціативи


Г) політика, що полягала в протидії й боротьбі з комуністичним проникненням і шпигунством на користь СРСР, у пересліду-

ванні осіб з ліберальними переконаннями


Д) політика, що супроводжувалася приватизацією національних підприємств, монетаризмом, зменшенням фінансування освіти й охорони здоров’я

варіанти відповідей

1А, 2Б, 3В, 4Г

1Г, 2А, 3Б, 4В

1Б, 2В, 3Г, 4А

1В, 2Г, 3А, 4Б

Запитання 8

Країни, в яких в другій половині ХХ ст. відбулося «економічне диво»: (три відповіді)

варіанти відповідей

Німеччина

Іспанія

Італія

Японія

Франція

Греція

Запитання 9

Науково-технічна революція (НТР) —

варіанти відповідей

 міжнародна компанія, що здійснює виробництво промислових продуктів на основі прямих іноземних інвестицій

якісний стрибок у розвитку продуктивних сил, перебудова технічних основ матеріального виробництва шляхом перетворення науки на провідний чинник виробництва 

модель державного розвитку в індустріально розвинених країнах, яка передбачає досягнення високого рівня життя

високий рівень економічного добробуту громадян, спрямування державної політики на утвердження соціальної справедливості, покращення якості життя.

Запитання 10

Корпорація, що здійснює міжнародне виробництво промислових продуктів на основі прямих іноземних інвестицій та має прямий контроль над своїми закордонними філіями, що

функціонують відповідно до глобальної стратегії «материнської компанії»- це

варіанти відповідей

міжнародна корпорація

транснаціональна корпорація

соціально-економічна корпорація

основоположна корпорація

Запитання 11

Серед переліку термінів та імен, оберіть, ті, які стосуються поняття " німецьке економічне диво" (три відповіді)

варіанти відповідей

кейнсіанство

меркантилізм

неолібералізм

Л. Ерхард

Дж. Кейнс

" добробут для всіх"

Запитання 12

Вкажіть сучасного канцлера Німеччини.

варіанти відповідей

К. Аденауер

О. Шольц

Г. Коль

А. Меркель

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест