Німецьке Просвітництво.Особливості композиції трагедії. Жанрова своєрідність твору. Проблематика трагедії. Образи ''Фауста''.

Додано: 19 вересня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 676 разів
30 запитань
Запитання 1

За жанром "Фауст" - це....

варіанти відповідей

трагедія

новела

роман

Запитання 2

"Фауст" Гете складається з

варіанти відповідей

Присвяти, Театрального вступу, 3-х частин

Присвяти та 2-х частин

Присвяти, Театрального вступу, Прологу на небі, 2-х частин

Запитання 3

Над "Фаустом" письменник працював понад...

варіанти відповідей

55 років

40 років

60 років

Запитання 4

Визначте функцію образу Мефістофеля у творі

варіанти відповідей

з'являється, щоб убити Фауста

з'являється, щоб показати силу зла

з'являється, щоб завадити Фаусту пізнати істину життя

з'являється, щоб морально випробувати людину

Запитання 5

Фауст - вчений, правник, богослов ..Він шукає...

варіанти відповідей

найбільшу насолоду життя

еліксир вічного життя

славу і кохання

істину життя, злиття з природою

Запитання 6

Ключовою фразою угоди, що укладають Фауст і Мефістофель, є:

варіанти відповідей

 

"Чи ж я не Бог? Я просвітлів!"

"Я все пізнав і розпізнав!"

"Любов! Блаженство! Серце !Бог!"

"Спинися, мить! Прекрасна ти!"

Запитання 7

У першій частині "Фауста" Мефістофель спокушає героя...

варіанти відповідей

владою

багатством

молодістю

коханням

розвагами, пиятством

Запитання 8

Мефістофель пророкує Маргариті за її гріхи одвічні муки , а голос з неба промовляє :

варіанти відповідей

"Врятована"

"Приречена"

"Рокована"

"Загинула"

"Свята"

Запитання 9

Визначте проблематику "Фауста"

варіанти відповідей

батьків і дітей, стосунків між рідними люьдми

 

проблема пошуку людиною сенсу буття та сили людського розуму

 

 

проблема свободи життєвого вибору людини, суспільного та духовного призначення людини

 

проблема співвідношення віри і безвір'я, добра і зла, любові і ненависті

Запитання 10

Знайдіть зайве. Особливості Просвітництва:

варіанти відповідей

Розвиток творчого начала в людині

Критика недосконалого суспільного ладу

Розум і досвіт - джерело знань

Сприйняття світу як гармонії та досконалості

Культ релігії

Запитання 11

Центральною постаттю епохи Просвітництва

варіанти відповідей

Митець-мислитель, який мріяв удосконалити й гармонізувати життя за законами розуму

Митець-мислитель, який мріяв ти матеріальне і духовне воєдино

Релігійний представник, який мріяв привернути до Бога

Науковець, який пропагував ідеї науки

Запитання 12

Зав'язкою сюжету «Фауста» є супе­речка між..

варіанти відповідей

Господом і Мефістофелем

Фаустом і Мефістофелем

Фаустом і Вагнером

Директором театру й коміком

Запитання 13

Укажіть правдиві факти про Маргариту

варіанти відповідей

на момент знайомства з Фаустом мала 19 років

отруїла мати

мала брата й поховала молодшу сестру

втопила дитя

дружила з сусідкою Мартою

була одружена на час знайомства з Фаустом

втекла разом з Фаустом

відчувала погане в Мефістофелі

Запитання 14

Проблематика трагедії "Фауст"

варіанти відповідей

 проблема пошуку людиною сенсу буття та сили людського розуму

 проблема свободи життєвого вибору людини, суспільного та духовного

 проблема співвідношення віри і безвір'я, добра і зла

відносини батьків і дітей

проблема війни й миру


призначення мистецтва

 проблема людського щастя

Запитання 15

Душа Фауста врятована, бо він присвятив своє життя:

варіанти відповідей

 служінню Богу

служінню науці

служінню любові

служінню людям

служінню ідеї

Запитання 16

Фауст усвідомлює увесь тягар своєї провини перед коханою після того, як:

варіанти відповідей

померла від сонного зілля матір Маргарити

дізнався, що Маргарита вагітна

у Вальпуржину ніч побачив непорушну прозору тінь і впізнав у ній Гретхен

дізнався, що Маргарита загинула

Запитання 17

Йоганн Вольфганг Гете зацікався ідеєю створення університету в цьому місті, навіть розпочав підбирати викладачів до цього навчального закладу. В якому місті був розташований цей університет?

варіанти відповідей

Харків

Мадрид

Рим

Львів

Запитання 18

Просвітництво - це

варіанти відповідей

літературний напрям, символом якого є поєднання духовного і тілесного

 

літературний напрям, характерною особливістю якого є поєднання реальності та ілюзії

ідейно-культурний рух, який грунтувався на вірі в силу людського розуму та знань

вчення про існування двох світів: вищого - божественного, нижчого - земного

Запитання 19

Душа Фауста врятована, бо він присвятив своє життя:

варіанти відповідей

служінню Богу



служінню своїй ідеї

служінню людям.

Запитання 20

Хто такий Мефістофель?

варіанти відповідей

диявол

вчений

людина

Запитання 21

Уклавши угоду з Мефістофелем, Фауст за отримане земне блаженство мусив:

варіанти відповідей

попрощатися з життям

пожертвувати коханням

віддати душу дияволу

утратити нажите за життя багатство

Запитання 22

Які слова мав сказати Фауст на знак задоволення своїм життям?

варіанти відповідей

«Майбутнє прекрасне!»

«Ось тепер можна і помирати!»


«Людина – вінець Всесвіту!»

«Спинися, мить, прекрасна ти!»

Запитання 23

Фауста охоплює смуток, тому що:

варіанти відповідей

знання його мізерні порівняно з неосяжним морем таємниць природи

жоден з учнів давно його не відвідував

зусилля перекласти кілька сторінок Нового Заповіту не увінчалися успіхом

він погано почувається, тому що застудився

Запитання 24

Фауст розчарувався в житті, бо


варіанти відповідей

„грошей, майна не нажив і слави я не заслужив”.

не може зрозуміти сенс людського існування.

„ніяких радощів не знаю”.

„не вмію я людей навчати”.

Запитання 25

Чиї слова: "Людина - це тварина із тварин"

варіанти відповідей

Мефістофеля

Бога

Архангела Гавриїла

Вагнера

Запитання 26

Чи вдалося Мефістофелю виграти парі:

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 27

Оберіть варіант, в якому правильно встановлено відповідність між героєм "Фауста" та його символічним значенням:

1. Фауст А.Символ абсолютного знання, мудрості, добра

2. Мефістофель Б. Втілення схоластичного вчення

3. Вагнер В. Символ зла та його місця у Всесвіті

4. Бог Г.Символ духовних пошуків людства

варіанти відповідей

1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А.

1-Г, 2-Б, 3-В, 4-А.

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А.

1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г

Запитання 28

Оберіть варіанти, які характеризують образ Фауста

варіанти відповідей

байдужість до слави, багатства

пошуки істини, праця для добра, покращення життя людей

бажає злого, а робить добро

невичерпна енергія

Запитання 29

Оберіть варіанти, які є характеристикою образу Мефістофеля

варіанти відповідей

поважає глибокі почуття, кохання

спокушає людей, випробовує їх

зневажає людей, зводить з істиного шляху

дієвий, винахідливий, корисливий

Запитання 30

Душа Маргарити була врятована тому, що ...

варіанти відповідей

Мефістофель винен у смерті матері та її брата

вона щиро кохала Фауста

Маргарита відмовилася втекти з Фаустом, прийняла вирок і цим спокутала вину

Маргарита збожеволіла

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест