У який період Ніна Леонідівна працювала у Львівському театрі юного глядача?
Останні двадцять років Ніна Бічуя займається
Як починається повість?
Кого з героїв повісті характеризує ця цитата :» Хлопець шматує папір, шпурляє геть олівці, а потім знову знаходить - червоний, синій,- малює коней синіх з червоними гривами, і в тому полум’ї раптом чує музику, якої не дарували струни. Може , не такий уже він поганий? Просто музика буває різна?»
Назвати героя , якого любило теля, сонце і баба?
Ноги ставали міцнішими, пружніли м’язи , і вже не доводилося весь час думати:як добре великим і сильним – їх ніхто не штовхає… Мама потім не могла ніяк повірити, що хлопець сам себе вилікував…» Ці слова – характеристика…
Назвати місто , яке так описано в повісті: « … І попливло місто із схилів Княжої гори, як ріка рушило на долини і пагорби, убрало їх у каміння. У чорні брами на Ринковій площі вступають у дивних шатах горожами. В аптеці на Ставропігійській у мідному важкому начинні товче сухі зіллиська, схожий на ченця аптекар. Вулицею котиться віз із оббитими колесами…»
Про яку рису характеру Юлька Ващука наголошується у таких словах Славка Беркути: « Із Юльком сперечатися - все одно, що кам’яну брилу на дуель викликати, він на своєму стоятиме, хоч би й не мав рації»
І коли він помітив сльози на синових очах, то відвернувся, ніби йому обов’язково треба було відвертатися, скидаючи плащ, і син зрозумів, що батько ставиться до нього,як до дорослого не хоче бачити його слабкості». До якого героя повісті можна віднести ці слова
Якого героя схарактеризовано такими словами з тексту : « … соловей –розбійник з нашого двору. Стою та дивуюсь: чому ти такий добрий став, у дворі хлопчаків мало що не ломигає , а тут над сорокою розчулюється! Метаморфоза»
Назвіть розділ, в якому розповідається про розмову Славка Беркути з тренером , який прагне дізнатися причину пропусків занять з фехтування хлопцем.
Відшукайте проблему, якої не порушено у повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома