Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути"

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 68 разів
21 запитання
Запитання 1

Був соловеєм-розбійником двору (Шпага Славка Беркути):

варіанти відповідей

 Юлько Ващук

 Стефко Вус 

 Славко Беркута

Васько

Запитання 2

Як Юлько помстився Славкові за поранення?

варіанти відповідей

 Припинив з ним дружбу.  

Обмовив Славка на суді.

Перестрів на вулиці і побив.

Назвався Славком Беркутою у дитячій кімнаті міліції. 

Запитання 3

Що сказала на суді немолода, втомлена жінка?

варіанти відповідей


«Беркуті вірити не можна».


«Ми даремно образили цього хлопця, Славка Беркуту». 

«Таким, як Беркута, не місце у спортивній школі».

«Славко Беркута має понести справедливе покарання».

Запитання 4

Для образу Юлька Ващука характерними є всі наведені риси, окрім

варіанти відповідей

щирий, благородний

 талановитий

любить вихвалятися

підступний, лицемірний

Запитання 5

Установіть послідовність подій у творі Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути".

А. У школі відбувається суд над Славком.

Б. Славко поранив Юлька під час битви на шпагах.

В. Лілі грає у виставі.

Г. До школи надходить лист про те, що Славко нібито пиячив.


варіанти відповідей

 ВБГА


ГВАБ

АБВГ

БВАГ

Запитання 6

У невинуватість Славка вірили

варіанти відповідей

тренер, Лілі

директор школи,класний керівник

Стефко,Юлько

Запитання 7

Кульмінацією у творі"Шпага Славка Беркути"є

варіанти відповідей

поєдинок на шпагах Юлька і Славка

 спізнення Славка на виставу до Лілі

 суд над Славком

Запитання 8

Чому Славко дав Юлькові шпагу: «Лови шпагу! Бери маску…» - і почав бій

варіанти відповідей

щоб навчити Юлька фехтувати

щоб Юлько «…не сміявся, не похвалявся, не говорив, ніби все йде в руки само, без зусиль…»

щоб інші побачили, який Славко вправний

щоб похизуватися перед Лілі

Запитання 9

Чому, з якою метою Юлько опинився в компанії із Лопухом?

варіанти відповідей

щоб разом поїхати в інтернат

щоб разом тренуватися

щоб побити Славка

щоб урятувати сороку з перебитим крилом

Запитання 10

Кого з героїв повісті характеризує ця цитата :» Хлопець шматує папір, шпурляє геть олівці, а потім знову знаходить - червоний, синій,- малює коней синіх з червоними гривами, і  в тому полум’ї раптом чує музику, якої не дарували струни. Може , не такий уже він поганий? Просто музика буває різна

варіанти відповідей

Стефко Вус.

Юлько Ващук.

Славко Беркута.

Андрій Лопух.

Запитання 11

Хлопці дістали з кишень…

варіанти відповідей

Гроші та цигарки

Булку, оселедця, пляшку вина

Пляшку горілки та сірники

Морозиво та солоні сухарики

Запитання 12

Як йшов високий хлопець, у шкіряній шапці, коли всі вийшли з магазину?

варіанти відповідей

Голосно сміючись

Штовхаючи всіх перехожих

Йшов осторонь, ніби не знає товаришів

Запитання 13

Скільки хлопців вийшло з магазину?

варіанти відповідей

Двоє

Троє

Четверо

П'ятеро

Запитання 14

Яка пора року й дня на початку твору?

варіанти відповідей

Зима, вечір

Осінь, вечір

Весна, день

Літо, вечір

Запитання 15

Парубки тікали, тому що…

варіанти відповідей

Прибігли дворові собаки

Приїхала поліція

Почали кричати старі бабусі

Запитання 16

«А знаєш, це навіть добре, що вони втекли: пізнаєш ціну такому товариству…» ці слова належать...

варіанти відповідей

Мамі хлопчика

Бабусі

Поліцейській

Директорові школи

Запитання 17

Чим полюбляв займатися Юлько Ващук?

варіанти відповідей

Співати

Грати на музичних інструментах

Малювати

Їздити на велосипеді

Запитання 18

Хто постійно просив Юлька заграти на фортепіано?

варіанти відповідей

Друзі

Батьки

Вчитель музики

Однокласники

Запитання 19

У вісім років схожий на дошкільнятко і сильно болять ноги у суглобах у…

варіанти відповідей

Славки

Юлька

Лілі

Запитання 20

Як хлопчику вдалося вилікувати свої ноги?

варіанти відповідей

Займався гімнастикою

Грав у футбол

Ходив щодня до лікарні

Катався на ковзанах

Запитання 21

Знайди правильне продовження речення "Славко у школі..."

варіанти відповідей

Гарно навчався

Не любив начання

Він не ходив до школи, бо часто хворів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест