Події твору відбуваються у:
Любив (ла) малювати:
Був соловеєм-розбійником двору:
Про кого з героїв твору ці слова:
Добре високим і сильним — їх не штовхають навіть у тих випадках, коли вони надумають ходити серединою тротуару. А якщо ти у вісім років скидаєшся на дошкільнятко, до того ж у тебе ноги болять у суглобах при кожному кроці, то, мабуть, краще ходити попід стінами:, безпечніше.
На кого хотів бути схожим Славко?
Славко займається:
Що стали казати про Беркуту через півроку тренувань?
Що відповів Андрій Степанович на бажання Славка стати фехтувальником?
Яке розчарування спіткало учнів 7-Б класу?
Під час змагання Славко Беркута здобув не перше, друге, а тільки четверте місце лише через те, що
Поранену сороку прихистив ( -ла) і вилікував ( -ла)
Батько Юлька Ващука працює
Льотчиком-випробувачем був...
Яку розмову з татом запам"ятав Славко надовго?
Що робив Славко всупереч заборонам лікарів?
Хто подарував Славкові шпагу?
Яку клятву дав собі Беркута?
Що трапилося на тренуванні у Славка Беркути?
Через випадок з Юльком Ващуком:
Чому директор школи кричав Славкові: «Така пляма на нашій школі! Негідник!»?
Як Юлько помстився Славкові за поранення?
У невинуватість Славка вірили:
Що сказала на суді немолода, втомлена жінка?
Чи прийняв після суду сьомий «Б» Славка Беркуту до свого гурту?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома