Хто став на захист Славка напередодні шкільного суду?
Яку фразу сказав учитель географії класному керівникові щодо поведінки Беркути?
Яке продовження мала думка класного керівника:"Якщо ми не покараємо його, то..."?
Яку особливість у зовнішності Ярослава Беркути помітив учитель географії?
Хто "запам'ятовувала обличчя й інтонації,звертала увагу навіть на жести й одяг"?
Що зробив 7-Б, щоб захистити свого однокласника?
На яку особливість, що передавала надмірне хвилювання семикласниці в розмові з інспектором, автор звертає увагу?
Якої позиції дотримувався Славко Беркута щодо думки оточення?
Чому Славко думав, що "...раптом усе піде шкереберть, обов'язково скінчиться все добре в житті й почнеться безпросвітна темрява"?
У який момент "Славко раптом відчув себе сильним і здатним довести власну правоту"?
Які слова Беркути підтверджують, що він здатен витримати суд?
Які художні засоби використано у цитаті:"Здавалося, вікна тут не відчинялися років зо два, і шепіт ніби плавав у густому повітрі"?
Яка цитата передає психологічний стан Славка на шкільному суді?
Яку пропозицію подав головуючий суду?
Чому "7-Б ошалів"?
Яке місце в композиції твору займає розділ "Як усе було насправді"?
Про кого мова: "Однаково ясно, що вони тепер однією ниткою пов'язані і нікуди від цього не дінешся" ?
Хто кому висловив правду: "... чужими руками жар хочеш загрібати"?
Яку проблему Ніна Бічуя НЕ розкриває у творі "Шпага Славка Беркути"?
Яка художня деталь підкреслює зміни в настрої одного з персонажів твору Ніни Бічуї?
До якого жанру належить твір "Шпага Славка Беркути"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома