Нове життя старим речам. Організаційно-підготовчий етап.

Додано: 3 жовтня 2022
Предмет: Трудове навчання, 9 клас
Тест виконано: 74 рази
13 запитань
Запитання 1

Оберіть правильну відповідь

Інструкція з безпеки життєдіяльності містить такі розділи:

варіанти відповідей

"Загальні положення", "Вимоги безпеки під час роботи", "Вимоги безпеки у надзвичайних ситуаціях"

"Загальні положення", "Вимоги безпеки до початку роботи", "Вимоги безпеки під час роботи", "Вимоги безбеки після роботи", "Вимоги безпеки у надзвичайних ситуаціях"

"Вимоги безпеки до початку роботи", "Вимоги безпеки під час роботи", "Вимоги безбеки після роботи", "Вимоги безпеки у надзвичайних ситуаціях"

Запитання 2

Оберіть правильне продовження речення.

Мета маркетингового дослідження полягає ...

варіанти відповідей

у збиранні потрібної інформації та її використанні під час створення та просування власних продуктів (товарів, виробів)

в опитуванні близьких та знайомих з метою продажу готового виробу

в анкетуванні різних людей з метою визначення мети проєкту

Запитання 3

Продовжіть речення.

Звільнення від відходів виробництва та діяльності людини проводиться у таких напрямках:

варіанти відповідей

Захоронення,  знищення відходів шляхом їхнього спалювання, вторинна, третинна та інші переробки

Складування, вторинна, третинна та інші переробки

Складування або захоронення,  знищення відходів шляхом їхнього спалювання, вторинна, третинна та інші переробки

Запитання 4

Ці конструкційні матеріали можна виготовити в потрібній кількості, змінювати їхні властивості та надати будь-якого кольору. Вони більш економічні.

Це переваги таких матеріалів:

варіанти відповідей

природних

штучних

натуральних рослинних

натуральних тваринного походження

Запитання 5

Віскозне, ацетатне, триацетатне волокна відносять до...

варіанти відповідей

синтетичних волокон

хімічних волокон

натуральних волокон

штучних волокон

Запитання 6

Стійке до стирання, не вбирає вологу, не гниє, еластичне, не піддається дії мікроорганізмів - це властивості...

варіанти відповідей

лавсану

нітрону

капрону

хлорину

Запитання 7

За переважною діяльністю проєкти поділяються на ...

варіанти відповідей

довгострокові, середньострокові, короткострокові

дослідницькі, пошукові, творчі, рольові, прикладні, інформаційні

особистісні, парні, групові

Запитання 8

Суть цього методу полягає у виявлення кращих ознак раніше виготовлених виробів і їх перенесенні та поєднанні у конструкції проєктованого виробу.


варіанти відповідей

Метод фокальних об`єктів

Метод комбінування

Метод комбінаторики

Метод фантазування

Запитання 9

Сутність цього методу проєктування полягає в перенесенні ознак випадково обраних об'єктів на об'єкт, що вдосконалюється. У результаті можна знайти кілька цілком несподіваних варіантів вирішення проблеми.


варіанти відповідей

Метод комбінаторики

Метод біоформ

Метод фокальних об`єктів

Метод мозкового штурму

Запитання 10

Це прикладна наука про створення нових об’єктів, коли ідея та основні елементи конструкції взяті з живої природи.

варіанти відповідей

Біотехнологія

Біотехніка

Біоніка

Біоінженерія

Запитання 11

Оберіть правильну схему отримання синтетичного волокна.

варіанти відповідей

1. Приготування прядильного розчину.

2. Формування волокна (прядильні машини, фільєри).

3. Обробка волокна (промивання, сушка, скручування, термообробка).

1. Збирання сировини.

2. Формування волокна (прядильні машини, фільєри).

3. Обробка волокна (промивання, сушка, скручування, термообробка).

1. Приготування прядильного розчину.

2. Формування волокна (прядильні машини).

3. Обробка волокна (промивання, сушка).

Запитання 12

Модель-аналог – це... 

варіанти відповідей

базова модель, яка вдосконалюється автором (авторкою) проєкту

модель, яка схожа на базову

модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням

Запитання 13

Оберіть правильний повний перелік вимог до проєкту, автором якого є учень (учениця) 9 класу.

варіанти відповідей

1.Виконання техніко-технологічної документації.

2.Поєднання трьох технологій обробки конструкційних матеріалів.

3.Використання основ шкільних наук (міжпредметних зв’язків) під час проєктування виробу.

4.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проєктування виробу.

5. Соціальна значущість (для вирішення практичних завдань громади, школи, родини).

1.Виконання техніко-технологічної документації.

2.Поєднання різних технологій обробки конструкційних матеріалів.

3.Використання іноземної мови, яка вивчається в школі, під час захисту проєкту.

4.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проєктування виробу.

5. Соціальна значущість (для вирішення практичних завдань громади, школи, родини).

1.Виконання техніко-технологічної документації.

2.Поєднання різних технологій обробки конструкційних матеріалів.

3.Використання основ наук (міжпредметних зв’язків) під час проєктування виробу.

4.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проєктування виробу.

5. Соціальна значущість (для вирішення практичних завдань громади, школи, родини).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест