НТМ 2

Додано: 9 травня 2022
Предмет:
Тест виконано: 125 разів
20 запитань
Запитання 1

У перервах футбольних матчів чемпіонату Європи з футболу повинні виступати групи підтримки, на кожному матчі по п’ять груп, причому українська група завжди має виступати останньою. Скількома різними способами можна скласти програму виступів груп підтримки? 

варіанти відповідей

6

5

4

24

20

Запитання 2

У шкільній їдальні за кожен стіл можна посадити щонайбільше 6 учнів. Яка найменша кількість столів має бути в цій їдальні, щоби розсадити в ній 194 учні? 

варіанти відповідей

30

31

32

33

34

Запитання 3

Розв’яжіть систему рівнянь.

 Для одержаного розв’язку (х0; у0) об-

числіть суму х0 + у0.

варіанти відповідей

-4

1

-1

4

-3

Запитання 4

До кола проведено дотичну АВ (В — точка дотику) та січну АС, що проходить через центр О кола (див. рисунок). Знайдіть градусну міру кута СОВ, якщо ∠ОАВ = 35°. 

варіанти відповідей

105°

115°

120°

125°

145°

Запитання 5

Спростіть вираз

варіанти відповідей

9x + y

9x + 14y

–5x + 6y

9x + 6y

16x + 2y

Запитання 6

На одному з рисунків зображено ескіз графіка функції у = 3–х. Укажіть цей рисунок.

варіанти відповідей
Запитання 7

Знайдіть восьмий член арифметичної прогресії, якщо відомо, що сума третього, сьомого і чотирнадцятого членів цієї прогресії дорівнює 15.

варіанти відповідей

1

15

10

5

0

Запитання 8

На рисунку зображено паралелограм АВСD.

Які з наведених тверджень є правильними?

І. ∠АВС + ∠BCD = 180°.

ІІ. АВ = CD.

ІІІ. АС ⊥ BD. 

варіанти відповідей

лише І

лише ІІ і ІІІ

лише І і ІІ

лише І і ІІІ

лише ІІ 

Запитання 9

Укажіть проміжок, якому належить корінь рівняння

варіанти відповідей
Запитання 10

Укажіть похідну функції

варіанти відповідей
Запитання 11

Розв’яжіть нерівність

варіанти відповідей
Запитання 12

Розв’яжіть рівняння

варіанти відповідей
Запитання 13

Визначте довжину апофеми правильної чотирикутної піраміди, якщо площа її повної поверхні дорівнює 208 см2, а довжина сторони основи — 8 см.

варіанти відповідей

13 см

12 см

9 см

8 см

6 см

Запитання 14

Установіть відповідність між функцією та її властивістю

варіанти відповідей

областю визначення функції є промі- жок [0; +∞) 

функція спадає на інтервалі (0; +∞) 

функція зростає на інтервалі (–∞; +∞) 

парна функція 

періодична функція з найменшим додатним періодом Т = π

Запитання 15

Квадрат АВСD й прямокутна трапеція ВМNС лежать в одній площині (див. рисунок). Площа кожної із цих фігур дорівнює 36 см2, АМ = 15 см. Установіть відповідність між відрізком і його довжиною (А–Д).


Відрізок: сторона квадрата ABCD 

варіанти відповідей

2 см

3 см

4 см

6 см 

9 см

Запитання 16

На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Установіть відповідність між початком речення та його закінченням (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.


Початок речення:

Точка С1 симетрична точці А1 відносно площини

варіанти відповідей

(АА1В1)

(DD1C1)

1В1C1)

(АА1D1)

(BB1D1)

Запитання 17

Квадрат АВСD й прямокутна трапеція ВМNС лежать в одній площині (див. рисунок). Площа кожної із цих фігур дорівнює 36 см2, АМ = 15 см. Установіть відповідність між відрізком і його довжиною (А–Д).


Відрізок: менша основа трапеції BMNC

варіанти відповідей

2 см

3 см

4 см

6 см 

9 см

Запитання 18

На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Установіть відповідність між початком речення та його закінченням (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.


Початок речення:

Пряма AD паралельна площині

варіанти відповідей

(АА1В1)

(DD1C1)

1В1C1)

(АА1D1)

(BB1D1)

Запитання 19

Укажіть ненульове значення х, за якого значення виразів х – 8, та є послідовними членами геометричної прогресії. 

варіанти відповідей

5

21

-4

-16

-21

Запитання 20

Основою прямої трикутної призми АВСA1B1C1 є рівнобедрений трикутник АВС, де АВ = ВС = 25 см, АС = 30 см. Через бічне ребро AА1 призми проведено площину, перпендикулярну до ребра ВС. Визначте об’єм (у см3) призми, якщо площа утвореного перерізу дорівнює 72 см2.

варіанти відповідей

300

900

1200

600

2400

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест