Нумерація багатоцифрових чисел

Додано: 27 жовтня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 551 раз
12 запитань
Запитання 1

Назвати «сусідів» чисел: 1299

варіанти відповідей

1298,12910

1289,1300

1298,1300

Запитання 2

Сума розрядних доданків числа 3058 це....

варіанти відповідей

300+50+8

3000+50*8

3000+0+58

3000+50+8

3000+8+50

Запитання 3

Виконай дії 6000 + 30 + 300 + 20 + 4

варіанти відповідей

6354

6324

6534

6624

Запитання 4

Записати цифрами числа: 12 тис. 400; 13 тис. 085; 15 тис. 006.

варіанти відповідей

12400,1506,13085

12400,13085,15006

12400,13850,15006

12400,15006,13085

Запитання 5

Знайти 1/3 від суми чисел 120 і 90.

Знайти число, 1/6 якого дорівнює різниці чисел 84 і 66.

варіанти відповідей

3,3

3,25

4,11

10,25

Запитання 6

Обчислити: 100 000 + 20 000 + 800 + 4

варіанти відповідей

12840

12804

120804

120840

Запитання 7

Зріст страуса 2 м 50 см, а журавля - 1 м 20 см. На скільки сантиметрів журавель вищий від страуса?

варіанти відповідей

130 см

1 м 30 см

370 см

3 м 70 см

Запитання 8

Насіння кукурудзи запакували в 5 мішків по 40 кг у кожний, насіння гарбуза - у 3 мішки по 30 кг у кожний, а насіння петрушки - в 1 мішок массою 25 кг. Визнач загальну масу насіння в усіх цих мішках.

варіанти відповідей

290 кг

95 кг

103 кг

315 кг

Запитання 9

Обчисли 2000+2000

28000-20000

варіанти відповідей

40000, 80000

4000,8000

40000, 8000

4000,80000

Запитання 10

Розв'яжи рівняння х - 500=200+200

варіанти відповідей

х =300

х = 100

х = 900

х = 400

Запитання 11

На складі було 42 м 6 дм дроту. Для проведення ремонтних робіт електрикові видали 1/3 всього дроту. Скільки дроту залишилося на складі?

варіанти відповідей

142 дм

2084 дм

284 дм

1402 дм

Запитання 12

Для продажу на ярмарку було виготовлено 120 серветок, вишитих хрестиком, а гладдю - на 45 серветок менше. Три групи туристів придбали по 35 серветок кожна. Скільки серветок залишилося?

варіанти відповідей

90 серветок

130 серветок

60 серветок

15 серветок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест