НУШ. Діагностувальна (контрольна) робота №1. Текст. Речення. Слово

Додано: 27 вересня 2022
Предмет:
Тест виконано: 191 раз
12 запитань
Запитання 1

Текст - це

варіанти відповідей

а) тема або головна думка

б) те, чого він навчає читача

в) це група речень, об’єднаних за змістом і граматично

г) те, про що в ньому розповідається

Запитання 2


2. Те, чого навчає текст, - це

варіанти відповідей

а) тема

б) головна думка

в) заголовок

г) абзац

Запитання 3

3. Те, про що розповідається в тексті, - це

варіанти відповідей

а) тема

б) заголовок

в) головна думка

г) кінцівка

Запитання 4

4. Текст має таку будову:

варіанти відповідей

а) мікротема, основна частина, початок

б) основна частина, абзац, кінцівка

в) початок, ключові слова, кінцівка

г) початок, основна частина, кінцівка

Запитання 5

5. Те, що означає слово, його зміст -

варіанти відповідей

а) граматичне значення

б) лексичне значення

в) головна думка

г) абзац

Запитання 6

6. Виділене слово вжито в переносному значенні в рядку

варіанти відповідей

а) важка сумка

б) золота осінь

в) дерев'яний стілець

г) солодке яблуко

Запитання 7

7. Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

а) цікавий розповідь

б) сонячні дні

в) високий дуб

г) кам'яне серце

Запитання 8

8. У реченні

Як парость виноградної лози,

Плекайте мову.

виділене слово можна замінити синонімом

варіанти відповідей

а) цурайтеся

б) говоріть

в) доглядайте

г) любіть

Запитання 9

9. Установіть відповідність між словом та його змістом

1 духовність

2 осика

3 канікули

4 радість


А листяне дерево родини вербових

Б почуття задоволення

В лісове дерево з довгим тонким гіллям

Г пов'язаність із внутрішнім світом людини

Д період, вільний від навчання

варіанти відповідей

а) 1 - Б 2 - В 3 - Д 4 - Г

б) 1 - Б 2 - В 3 - Г 4 - Д

в) 1 - Г 2 - А 3 - Д 4 - Б

г) 1 - Д 2 - Б 3 - В 4 - Г

Запитання 10

10. Установіть відповідність

1 тема тексту

2 головна думка тексту

3 заголовок тексту

4 абзац


А окреме слово, речення, словосполучення або комбінація інших символів , що передують фрагмену тексту, позначаючи його назву

Б стисло передає його тему або головну думку.

В це група речень, об’єднаних за змістом і граматично

Г те, про що у ньому мовиться (розповідається)

Д те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.

варіанти відповідей

а) 1 - А, 2 - В, 3 - Б, 4 - Г

б) 1 - В, 2 - Д, 3 - Б, 4 - А

в) 1 - Г, 2 - Д, 3 - А, 4 - В

г) 1 - А, 2 - Г, 3 - Б, 4 - В

Запитання 11

11. Розмістіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст

1

2

3

4


А Вони переважно були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість і хоробрість.

Б Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.

В Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.

Г Свідченням цього є народні ігри й забави

варіанти відповідей

а) 1 - Г, 2 - Б, 3 - В, 4 - Б

б) 1 - В, 2 - А, 3 - Б, 4 - Г

в) 1 - Г, 2 - Б, 3 - А, 4 - В

г) 1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Б

Запитання 12

12. Установіть відповідність між словами та частинами мови, до яких вони належать


бажання, гордість

прохолодний, солов'їний

милуватися, бажати

ти, вони


А прикметники

Б прислівники

В займенники

Г дієслова

Д іменники

варіанти відповідей

а) 1 - В, 2 - А, 3 - Г, 4 - Д

б) 1 - Д, 2 - А, 3 - Г, 4 - В

в) 1 - Д, 2 - В, 3 - А, 4 - Б

г) 1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест