Текст - це
2. Те, чого навчає текст, - це
3. Те, про що розповідається в тексті, - це
4. Текст має таку будову:
5. Те, що означає слово, його зміст -
6. Виділене слово вжито в переносному значенні в рядку
7. Граматичну помилку допущено в рядку
8. У реченні
Як парость виноградної лози,
Плекайте мову.
виділене слово можна замінити синонімом
9. Установіть відповідність між словом та його змістом
1 духовність
2 осика
3 канікули
4 радість
А листяне дерево родини вербових
Б почуття задоволення
В лісове дерево з довгим тонким гіллям
Г пов'язаність із внутрішнім світом людини
Д період, вільний від навчання
10. Установіть відповідність
1 тема тексту
2 головна думка тексту
3 заголовок тексту
4 абзац
А окреме слово, речення, словосполучення або комбінація інших символів , що передують фрагмену тексту, позначаючи його назву
Б стисло передає його тему або головну думку.
В це група речень, об’єднаних за змістом і граматично
Г те, про що у ньому мовиться (розповідається)
Д те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.
11. Розмістіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст
1
2
3
4
А Вони переважно були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість і хоробрість.
Б Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.
В Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.
Г Свідченням цього є народні ігри й забави
12. Установіть відповідність між словами та частинами мови, до яких вони належать
1 бажання, гордість
2 прохолодний, солов'їний
3 милуватися, бажати
4 ти, вони
А прикметники
Б прислівники
В займенники
Г дієслова
Д іменники
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома