НУШ, перезавантаження

Додано: 15 грудня 2023
Предмет:
7 запитань
Запитання 1

Визначте структурні елементи навчальної програми:

варіанти відповідей

кількість, послідовність та очікувані результати

деталізацієя змісту з урахуванням інновацій, які запроваджує педагог

структура й тривалість навчального року

реквізити установчих документів

Запитання 2

Укажіть, що є предметом спостереження для заповнення свідоцтва досягнень учня/учениці 5 класу:

варіанти відповідей

повага до оточуючих

групи результатів навчання

психологічна адаптація у колективі

наскрізні вміння

Запитання 3

У компетентнісному потенціалі кожної освітньої галузі для всіх ключових компетентностей визначено:

варіанти відповідей

ставлення

базові знання

уміння

результати навчання

Запитання 4

Оберіть усі принципи універсального навчального дизайну

варіанти відповідей

Множинні методи інтерпретації результатів

Множинні способи взаємодії

Множинні способи представлення матеріалу

Множинні варіанти досягнення мети

Множинні способи залучення

Запитання 5

Визначте основні засади створення навчальних програм:

варіанти відповідей

навчальну програму з предмета або інтегрованого курсу можна створювати лише на основі певної модельної навчальної програми

до структури навчальної програми, як і модельної, входять очікувані результати навчання

відмінність між МНП та навчальною програмою, розробленою їй, не має перевищувати 25%

на основі однієї модельної програми може бути розроблено лише одну навчальну програму

Запитання 6

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

в усіх освітніх галузях однакова кількість груп загальних результатів

у різних освітніх галузях кількість груп загальних результатів навчання неоднакова

у Державному стандарті базової середньої освіти всього налічується вісім освітніх галузей.

у Державному стандарті базової середньої освіти визначено десять ключових компетентностей.

Запитання 7

Укажіть хибне твердження щодо ключових компетентностей

варіанти відповідей

Перелік ключових компетентностей визначено в Законі України «Про освіту»

Ключові компетентності є основою ціложиттєвої освіти, від дошкільного віку до дорослого життя

Для формування ключових компетентностей знання відіграють другорядну роль

Ключові компетентності забезпечують процес наступності між усіма рівнями шкільної освіти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест