1. Витоки новели сягають...
А) 13 - 14 століття Б)10 -11 століття
В) 12 -13 століття Г)11 - 12 століття
2. Справжнє прізвище О.Генрі
А) В.Портер Б)В. Патер
В) В.Партер Г) В.Поттер
3. Перше оповідання О.Генрі мало назву:
А."Останній листок"; Б)"Різдвяний подарунок Діка -свистуна";
В) "Чотири мільйони"; Г)"Дари волхвів".
4. В основі новели "Дари волхвів" лежить...
А) реальний факт; Б) вигадка;
В) біблійний міф; Г) авторський сюжет.
5. Волхви започаткували традицію...
А) святкування старого нового року;
Б) шанувати янголів-охоронців;
В) різдвяних подарунків;
Г) гостинно зустрічати гостей.
6.Ця річ була ніби створена для Джима:
А)рідкісна коштовна річ; Б)ланцюжок для кишенькового годинника; В)шкіряне портмоне; Г) шкіряний ремінь.
7.Зі старезного плюща струсив листя
А) сильний грозовий дощ;
Б) холодний подих осені;
В) осінній безжальний вітер;
Г) безсердечний містер Дощ.
8. Берман був:
А) молодим натурником; Б)відомим лікарем; Г) старим художником; В)відлюдьком-золотошукачем.
9)Прочитайте цитату: «…Невидимий прибулець … почав бродити по колонії, торкаючись то одного, то другого своїми крижаними пальцями. По Іст-Сайду цей зарізяка розгулював сміливо, ішов швидко, вражаючи десятки жертв…» Яку хворобу описує автор:
А пневмонію; Б чахотку; В коклюш; Ггрип.
10.Ідея новели «Останній листок»...
А) мистецтво здатне творити дива;
Б) уславлення дружби і товариськості;
В) долання перешкод на шляху до мети;
Г)жертовність і слід після себе.
11.Чому цариця Савська з усіма своїми «оздобами й коштовностями» та цар Соломон «зі всіма своїми скарбами» «заздрили» головним героям твору "Дари волхвів":
а)вони кохали одне одного; б)вони мали речі, дорожчі за всі скарби царя Соломона та цариці Савської;
в)кохаючи одне одного,вони пожертвували одне для одного найдорожчим; г) вони були молоді та дуже красиві.
12.З поданого переліку оберіть неправильне значення. Який сенс має назва твору «Останній листок»:
А остання надія Джонсі на життя;
Б остання мистецька робота Бермана;
В останній шанс на виліковування Джонсі;
Г остання спроба Сью заробити гроші.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома