О.Кобилянська "Фантазія-експромт"

Робота на 12 завдань, кожне оцінюється в один бал.Тест дасть можливість учителю перевірити, наскільки ґрунтовними є знання учнів змісту новели "Фантазія-експромт" О.Кобилянської.

Додано: 9 лютого 2021
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 216 разів
18 запитань
Запитання 1

Вислів «Importu phantasie» у перекладі з французької означає:



варіанти відповідей

"Фантастична імпровізація";

"Мріяти фантастично" ;

"Фантазія-експромт";

 "Експромт у часі".

Запитання 2

О.Кобилянська жанр твору «Importu phantasie» визначила як нарис, а літературознавці вважають, що це:

варіанти відповідей

оповідання;

казка ;

новела;

поема у прозі.

Запитання 3

Хто є головною героїнею (головними героями) твору:


варіанти відповідей

десятилітня дівчинка і доросла панна;

«стройник фортеп’ян» та десятилітня дівчинка; 

 десятилітня дівчинка , а згодом доросла панна, яка є уособленням самої авторки;

 музика в усіх її проявах.

Запитання 4

Які звуки у творі названі «торжественними і поважними»:

варіанти відповідей

«дзвонення» якогось …монастиря;

шум грози;

іржання наляканого коня;

звуки щойно настроєного фортепіяно.

Запитання 5

Що було «найлюбішою забавою» героїні:

варіанти відповідей

ходити по вулиці під час грози;

удавати з себе «упряженого в шнурки…, збатоженого» коня;

слухати дзвони;

дивитися, як працює «стройник фортеп’ян»

Запитання 6

Із ким/чим «…вона бриніла…заперши в собі дух, одностайно, тоншим або нижчим голосом…»:


варіанти відповідей

із сільською дітворою;

із бджолами;

зі струнами фортепіано;

зі звуками грому.

Запитання 7

Кого вхопила дівчинка :


варіанти відповідей

комашку;

сусідського пса;

хлопця, який намагався вхопити жеребця;

коня, який не давався парубкам зловити себе.

Запитання 8

Хто «…був молодий, гарний, чисто аристократичної вдачі…»:


варіанти відповідей

батько панни;

сільський парубок;

наляканий кінь;

 «стройник фортеп’ян» .

Запитання 9

Коли героїня мала такі відчуття: «… уся кров вдарила до лиця, серце затовклося сильно, і … не змогла вимовити ні слова… завстидалась і не рухалася з свого сховку»:


варіанти відповідей

коли чула гру на фортепіано;

коли стройник спитав, котра година;

коли слухала дзижчання бджіл;

коли били у дзвони.

Запитання 10

Хто/що так характеризує дівчину: «...стала лише половиною тим, чим обіцювала стати дитиною...» :


варіанти відповідей

той, кого любила «…пристрасно, з пожертвуванням, майже з божевільною любов’ю…»;

 «…кожний … удар по клавішах і кожний живіший рух …»;

«стройник фортеп’ян»;

так дівчина характеризує себе сама.

Запитання 11

Про яку музичну композицію згадується у творі:


варіанти відповідей

А) "Impromtu phantasie" Шопена;

Б) «Місячну сонату» Бетховена;

В) «Геновеву»Шумана;

Г) «Лоенгрин» Вагнера.

Запитання 12

Як героїня сприймає цю музичну композицію:



варіанти відповідей

« …встромивши очі в одну точку і кусаючи нігті, думала вона бог зна над чим…»;

«…вслухувалась і плакала, доки з утоми не ослабла…»;

« …коли чую музику — готова вмирати.Стаю тоді божевільно-відважна, стаю велика, погорджуюча, любляча...»

«…лячно товклось … серце, і сама … аж тремтіла з остраху…»

Запитання 13

Стиль тексту

варіанти відповідей

імпресіонізм

неоромантизм

експресіонізм

бароко

класицизм

Запитання 14

Осоливість мови твору

варіанти відповідей

історизми

архаїзми

діалектизми

фразеологізми

Запитання 15

Тема твору

варіанти відповідей

Роздуми про мистецтво та його роль

Роздуми про незалежність та сміливість

Роздуми про складні стосунки з чоловіками

роздуми про дитинство

Запитання 16

Що пророкував молодий аристократ дівчинці, і воно не справдилося

варіанти відповідей

уміння гарно грати

щасливе заміжжя

хорошу кар'єру

гарну вроду

Запитання 17

За допомогою твору дізнаємося, що Ольга Кобилянська хотіла стати

варіанти відповідей

музикантом

художником

заміжньою жінкою

конюхом

Запитання 18

Музика для авторки

варіанти відповідей

вираження емоцій

насолода

наука

можливість бачити майста

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест