Програмними об'єктами середовища Scratch є:
Які властивості мають виконавці?
Чи можна змінити значення деяких властивостей спрайтів під час виконання проекту?
У проекті, створеному в середовищі Скретч, на сцені:
Змінити значення властивостей розташування об'єкта можна за допомогою команд:
Новий спрайт у проекті можна:
Виберіть правильну дію об'єкта для програмної події...
Виберіть правильну дію об'єкта для програмної події...
Алгоритм - це ......, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату.
Який буде результат виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?
Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?
Яку кількість виконавців має даний проект?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома