Знайди найбільш повне визначення процесу, описаного нижче
Сукупність усіх хімічних перетворень речовин в організмі з моменту надходження їх з навколишнього середовища до моменту виведення продуктів обміну речовин
Знайди декілька правильних відповідей
Наведи приклади організмів, які здатні засвоювати енергію хімічних реакцій
Організми, які здатні синтезувати органічні речовини з неорганічних
Знайди всі правильні відповіді для процесу, що відбувається в організмі:
"Сукупність реакцій розщеплення й окиснення органічних речовин, що супроводжується вивільненням енергії"
Схожість хемосинтезу і фотосинтезу полягає в тому, що в обох процесах:
Визначальними процесами метаболізму автотрофів є
Виберіть варіанти з правильно застосованим основним поняттям чи ключовим терміном:
1. Метаболізм - це сукупність біохімічних реакцій організму
2. Анаболізм - це енергетичний обмін, або дисиміляція
3. Катаболізм - це пластичний обмін, або асиміляція
4. Живлення - це надходження поживних речовин в організм
Яку енергію використовують рослини для утворення органічних речовин
Під час дихання в рослині відбуваються наступні процеси:
Що не відносять до процесу, описаного нижче:
"Сукупність реакцій синтезу високомолекулярних органічних речовин, що супроводжується поглинанням енергії"
Явище дисиміляція - це процес:
Катаболізм - це:
(два варіанта відповіді)
Мітохондрії називають енергетичними станціями клітини, тому що вони:
Під час енергетичного обміну
Де відбувається кисневий етап енергетичного обміну
Безкисневий етап енергетичного обміну має назву
Скільки сумарно утворюється молекул АТФ в кисневому та безкисневому етапах
Під час гліколізу розщеплюється:
У процесі фотосинтезу молекули АТФ синтезуються під час:
Кисень,який утворюється в процесі фотосинтезу,вилучається з молекули речовини:
Назвіть умови, без яких процес фотосинтезу стає неможливим:
Зазначте організми, які здійснюють фотосинтез:
Укажіть процес, під час якого виділяється молекулярний кисень:
Глюкоза синтезується у фазу фотосинтезу:
позначте процес який відбувається у світовій фазі фотосинтезу
Відомий дослід Прістлі із мишею, яку поміщали під скляний ковпак, де знаходилася рослина. Якщо під ковпаком спочатку запалити свічку, щоб згорів кисень, а потім туди разом із рослиною помістити мишу, то миша залишиться живою. Але, якщо під ковпак помістити мишу без рослини, то миша швидко гине. Основною умовою для успішного проведення цього досліду є те, що:
Де відбувається підготовчий етап енергетичного обміну речовин
Кінцевими продуктами біологічного окиснення в мітохондріях є:
Який етап клітинного дихання відображає рівняння:
С6 Н12 О6 + 2Н3 РО4+2АДФ →2 С3 Н6 О3 + 2АТФ +2Н2 О
Цикл Кребса (цикл трикарбонових кислот) є стадією
Скільки молекул АТФ утворюється під час гліколізу
Безкисневе розщеплення (анаеробне розщеплення) відбувається в:
Які речовини утворюються внаслідок першого етапу енергетичного обміну?
Проаналізуйте твердження щодо метаболізму.
1. Певні особливості метаболізму має не тільки кожен вид, а окремі особини в межах виду.
2. Важливою характеристкою основних метаболічних шляхів є те, що вони є спільними для більшості живих організмів, що свідчить про єдність походження живої природи.
" У цитоплазмі евглени зеленої є хлоропласти, що містять хлорофіл, який зумовлює здатність до фотосинтезу. Тому на світлі евглена харчується фототрофно. Поміщена в темряву починає використовувати рідку органічну їжу, тобто харчується осмогетеротрофно" .Чи є поміж наведених висновків ті, які відповідають результатам експерименту?
Перший висновок: " Евглена зелена є міксотрофним організмом".
Другий висновок: " За регуляцію осмотичного тиску в клітині евглени та видалення продуктів метаболізму відповідають скоротливі вакуолі".
Петрів хрест лускатий - багаторічна паразитична рослина без хлорофілу, паразитує головним чином на коренях гриба, вільхи та бука. Який тип живлення у цієї рослини ?
Енергетичний ефект гліколізу
Необхідною умовою другого етапу енергетичного обміну є
Сумарним енергетичним результатом етапів енергетичного обміну є виділення
Синтез АТФ у клітині відбувається в
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома